רק אני שם.. מסתתרת מאחוריי הכאב.. שאותי עוטף
רק אני שם.. מנסה להרגיש את הלב.. שלו כואב..
למדתי הפנמתי גיליתי שבחיים לא די מאשר עשיתי
אני צריכה להמשיך הלאה לסלול דרך לחשוב קדימה
ובמקום זה אני לוקחת צעד אחורה ופונה ימינה
אל אותם שקרים חוזרת לעבר משחזרת רגעים
בונה לי פסגות של איומים.. הבכי לא מפסיק שעה אחרי שעה
מבט אל הטלפון יש צלצול אנ'לא עונה.. מפחדת מקולך..
לשמוע את הסיומת שאותי מנחיתה ולמרות זאת אני מסתירה
מדחיקה את האמונה גורמת לכולם לחשוב שאני הכי טובה..
ברגעים הכי רעים הוא לא שם.. ללב כואב אותי צובט חובט כאב
שלא עובר שרק גובר בגללו.. ימים דקות שעות אני סופרת
הבעיות מתקדמות צעד קדימה עדיין ימינה מסובכת
מלאת ספקות.. כולי כואבת מאוכזבת על אהבה נואשת לא מבינה
איך אני את עצמי זורקת לתוך מכשולים כואבים סכינים כה חדים
עוד מצליחה לחייך אבל הכאב תמיד מתחכך.. אז הגעתי לסוף ויש התחלה
תמיד זה עומד שם מאיים לשניה אני עוצמת עיניים חושבת שאני גיבורה
בסוף אני מגלה הכל אשליה..
רק אני שם.. מסתתרת מאחוריי הכאב.. שאותי עוטף..
רק אני שם.. מנסה להרגיש את הלב.. שלו כואב..
אז אמרת והלכת לא הפסיק לי שנישקת
ניסיתי להבהיר ניסיתי למצוא ת'נקודה אני רגישה כן מודה
לא מנסה לעבור או להמציא שאני חזקה אני מיואשת לא נרדמת
אבודה מרגישה שהדרך נגמרת והנה החדשה מתחילה
סיפורים כותבת שירים חולמת כולי המצאה אחת מיותרת
ואני קיימת ניסיתי להישאר סגורה בסוף אני חוזרת אל מציאות מוזרה
אילמת מופנמת שבורה מחוררת הכאב עוד חודר חצי קופידון לא שווים
החצים האלו הרבה יותר כואבים למה אני מדמיינת רק אני שם מתוסכלת..
אני חושבת שאני מאבדת שליטה אני חושבת זה בגללך..
הצלצול ממשיך אני לא יענה אני יודעת זה ימשיך
ואני ייעלם יסתתר ימשיך לעמוד מאחוריי הפחד
מעוותת את המצב לא מנסה לצאת איך אפשר להתעלם
כשהכאב ממשיך לחדור זה יצר בי חור גדול הלב בוכה ללב כואב
אתה לא רואה שרק אני שם? מה אתה מתעלם למה רק אני הקשבתי לך?
למה רק אני הייתי שם בשבילך? למה עכשיו אתה רואה אותי במצבך..
לא מזדהה עובר שלב משחק אותה תמים אתה מוזר.. אבל רק אני שם
מסתתרת אני מרגישה את זה אנ'לא עיוורת.. הכאב שאותי עוטף אותן
צלקות מרות רק אני שם מרגישה רק אני שם.. ללא תקווה כניראה
שהעמדתי פנים אבל אני בטוחה!





