😢 טוב אנשים קבלו שלוש שירים שכתבתי מתוך באסה
בבקשה תגיבו בסוף חשוב לי לדעת מה דעתכם..
אני יודעת שהחרוזים לא משהו
אבל בכל אופן ..
חושבת לעצמי מהן מחשבותייך
עוצמת את עיני שוב ניזכרת בעינייך
איך שהביטו בי באותו מבט
נזכרת בשפתייך איך שהן נישקו אותי לאט לאט
חושבת לעצמי מה לעשות שוב ושוב חושבת מחשבות
האם לקחת סיכון או לוותר
האם כדאי כבר לנסות את מזלי עם אחר..
אבל זה כל כך מבאס כי אתה הוא האחד
ואותך רוצה הריי יותר מכל אחד
ואז שוב אני ניזכרת ברגע שהכל ניגמר
איך גרמתי לקשר שלנו להיות חלק מן העבר
עכשיו בוכה ים דמעות יודעת שליבך נשבר לחתיכות
באותו לילה לא הצלחתי לישון הלב שלי מאוד כאב
הדמעות עמדו בעיניים אך לא העזתי לבכות
נשבעתי שיותר על אפחד לא אבכה..
ההבדל זה שאתה כן היית שווה את זה
דווקא הכאבתי לילד שהכי רציתי בעולם
ולילד שהכאיב לי סלחתי ולא נקמתי
הייתי רוצה להחזיר את הזמן לאחור
כי היינו יכולים לעשות זכרונות ששוה לזכור
אחריי תקופה ארוכה שלא ראיתי אותך פתאום ניפגשנו..
אחריי יום יומיים שלחת לי הודעה
אתה לא יוע שמחתי נורא!
חשבתי שאוליי אחריי הכל אתה רוצה שנמשיך את מה שהתחלנו
הריי בקושי הכרנו
אבל אתה ממשיך בשלך.. לא עושה כלום
ואני שוב רוצה אותך ולא יודעת מה לשעשות
הריי כל עוד אתה בחיי אתה רץ במחשבות
וכל בן שרואה לא מעניין אותי חוץ ממך
אוליי אתה נוקם בי על מה שהיה
אבל תבין ילד אני מצטערת נוראא
אילו הייתי חוזרת לאותו רגע
לא הייתי גומרת הכל
ואני מאמינה שעכשיו היינו סופרים חודשים
והיינו ממלאים אלבום תמונות והיו יכולים להיות לנו אלפיי זיכרונות
אבל מה לעשות אני לא יודעת
מיום ליום ממך נפגעת
עכשיו אני חושבת שאתה רוצה אחרת וכל יום שעובר אני נישברת
לא יודעת מה לעשות ושוב ניזכרת בדמותך
ועוד דימעה יורדת ואתה בשלך
אז תגיד לי מה יהיה כי אני כבר אבודה בתוך
העצב בליבי עשיתי טעות אני מודה
כל השבוע מחכה שתצא לחמשוש מהצבא
ממשיכה להיות אופטימית ועל עצמי לעבוד..
"אל תדאגי שלי יהיה טוב.."
תבין אנלא יכולה ככה לחיות פעם אתה קרוב ופעם רחוק
משחק איתי משחקים של ילדים קטנים
אבל בתוך תוכך בוגר מכל הבנים
אז למה לי אתה עושה את זה
ואני מראה לך בכל דרך שאני רוצה
רק אין לי תאומץ ותגאווה
להגיד לך ישרות מה אני מרגישה
אבל אתה מה איתך?..
אין לך שומדבר שום רגש לא נשאר
טוב אני מתחילה כבר להרים ידיים
הריי אם אתה היית רוצה היית אומר ולא היית משקר
אז מה שנשאר לי זה להמשיך בחיים עם המון צער בלב
ואם תהיה לך חברה תהיה בטוח לי זה יהיה כואב
ועם כל הצער שבעולם עכשיו אומרת לך להיתראות
מנסה בכל הכוח להוציא אותך מראשי ועם הזמן תצא מליבי
יאללה נושים מחכה לתגוביות..
אוהבת המוןןן
שלי!





