כן, גם אני מאוהבת..
כן, גם לי שברו ת'לב
כן, אני אותך אוהבת..
ויודעת שאותי אתה לא אוהב!
אני חשבתי שאתה לא כמו כולם..
אבל הוכחת לי שאתה לא מושלם!
הלב שלי רק אותך רוצה..
אך אתה אותי לא כל כך רוצה! 😢
חברה שילי כתבה 😊
בובה זה עצוב בטירוףף
אבל מקסיםם
מתה עלייך יפתי
תמשיכי לכתוב תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה נשמות שלי!!
חולה עלייכן ביו'ש
אוהבתותכן המון!!!!
אבודה באהבה---->תודה מאמי...אני מקווה שהכל יהיה בסדר ואצלך...את תראי בסוף יבוא מישהו שבאמת יהיה שווה שתאהבי אותו והוא יאהב אותך...!!!!אל תדאגי אוהבתותך מווואה 😊
אין בעד מה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ווווווווווווווואעע!!
עצופפפפפפפפפפ 😢
איזה כישרוןןןןןןן!! ואאועועויויוואועועאי חיחי 😂
ממממממממואה 😊
מדהיםםםםםםםםםםם!!!!!!
ווואיי ואייי איזה כישרוןןן מה את עושה פההה ב-י-כ-ל-ל??עופייייייייייייייייייייייייייי לערוץ 244
חחחחחחח תודה בנות מתה עלייכן!!!