יושבת פה לבד וחושבת.... 😢
למה הכל כל כך עצוב?
למה הצבע של החיים הוא צבע שחור?
היה לנו סיפור אהבה ,אהבה ממבט ראשון שעכשיו הפך לא=ס=ו=ן
עלייך כל שנייה חושבת ובגללך בלילות לא נירדמת
החלומות שלי הם ורודים שאנחנו ביחד "אוהבים" ובבוקר הכל ניגמר .
מזילה דימעה אחת ואחריה עוד דמעות בגללך לא מפסיקה לבכות
רוצה ללכת לישון ו...להירדם לתמיד
רוצה לחזור לילדות להיות תינוקת שעוד לא יודעת מה זה לסבול בחיים 😢
איזה מהמם זה!!
זה ממש עצוב.. זה עלייך?
בובה את כותבת ממש יפה
תמשיכיי לכתוב לנו...
כן יפה שלי זה עליי...
ותודה רבה אוהבתותך מווואהההה 😊
נשמה שלי זה עצוב בטירוף
אבל מהמם רואים שזה יוצא מהלב
מאמי תהיי חזקה יש תקופות קשות בחיים
אבל את תעברי את זה בעזרת השם
אל תתייאשי מתוקהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה מאוד עצוב ומצד שני מושלם!,
את תעברי את זה ובגדול!,
תרימי ת'ראש למעלה ותראי שאת תצאי מזה כמו גדולה!,
העיקר תחייכי גם עם רע לך,
תראי לכולם ששום דבר לא ישבור אותך!,
אני כל כך מבינה אותך שזה משהו לא נורמלי!,
אבל אני מבטיחה לך שאת תצאי מזה,
שיהיה בהצלחה יפתי,
ותני חיוך כי הכל לטובה!,
גם עם זה לא נראה כך!!! 😉
תודה בנות אתן לא יודעות כמה אני אוהבת אותכן וכמה אתן עוזרות ומעודדות אותי!!!!
פשוט אין עלייכן אתן האהבה השנייה שלי!!! 😊
חח אין בעד מה מתוקה רק תהיי חזקהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה 100מםםםם..חבל שזה נכון!!
וחבל שזה נכון גם עליי 😢
אוהבתתת תותי
תודה בנות מתה עלייכן!
לב ארד---->אני מבינה כמה קשה לך..!!זה מה שעובר עליי גם...מקווה שהכל יהיה בסדר מאמי
אוהבתותך מווואהההה 😊