אני מאמינה שזה מס' 4....שאין כזה דבר "אהבה ממבט ראשון", יעני, את יכולה להכיר מישהו ולהתאהב במראה החיצוני, אבל אח"כ להכיר אותו יותר טוב ולראות שהוא אידיוט מושלם.
{{חח אני יודעת שזה אולי לא ככה לפי דעתכן, אבל ככה אני מרגישה....)
בידיוק...
כשמתאהבים במישהו במבט ראשון מתאהבים כביכול בחיצוניות.
כשרואים מישהו ברחוב אי אפשר לדעת את התכונות שלו.. ואת האישיות שלו ובכללי את כל הפנימיות שלו. כשרואים מישהו ברחוב כמובן שמיסתכלים על החיצוניות.. על מה יש עוד להיסתכל?
לכן אהבה ממבט ראשון היא דבילית.. כי מי ירצה להיות עם מישהו שיש לו חצוניות מושלמת אבל פנימיות דפוקה?
טוב בקיצקוץ בלבלתי לכם תשכל.. חיחי..
אני בחרתי ברביעי..
לדעתי יש דבר כזה אהבה ממבט ראשון! 😊
אז וואלה..אני בחרתי במספר שתיים..אולי כי זה היה הכי קרוב למה שאני חושבת..
אני לא מאמינה גדולה באהבה ממבט ראשון..
אני לא מאמינה שאני רואה מישהו והופס..אני רוצה לחיות איתו לנצח נצחים לעשות לו ילדים ובלה בלה..
אני אסביר את עצמי..
אני ספציפית..ואני מכירה עוד מלא כמוני
שיודעים לקרוא בנאדם לפי העיניים שלו בלבד.יש כל מיני רמזים וסימנים, שנורא קל לקלוט אותם
דרך מבט קצר וחטוף בעיניי המתבונן..😊
כשאני ראיתי בפעם הראשונה את חבר שלי..
אני הסתכלתי לו בעיניים
וידעתי שהוא בנאדם שאני מסוגלת להיות איתו..
והנה זה באמת ככה..ועוד אנשים שמסוגלים להבחין באופי של בנאדם דרך העיניים שלו
כבר סיפרו לי שגם אצלהם זה עבד😊..
אז אהבה אמיתית ממבט ראשון...לא ממש
אבל..בנאדם שיש לו פוטנציאל להיות איתי...זה כן😊
ממבט ראשון לדעתי אפשר להידלק
בשביל להיות מאוהבים צריכים להכיר את הבן אדם על כל צדדיו
את המגרעות,החסרונות,האהבות שלו,התחביבים שלו ובקיצור הכל..
ואת זה לא ניתן לראות בפגישה ראשונה.
ניתן לזהות בן אדם שאולי יכול להיות ביניכם התאמה אבל גם זה לא בטוח כ"כ.
אני מאמינה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא מאמינה בגרוששששששששש
למרות שהחבר האחרון שלי הכרנו דרך הידלקות ממבט ראשון אבל כמו שאמרתי אני קוראת לזה הידלקות כי נדלקתי חזקקקקקקק על החיצוניות שלו ואז במקרה הוא תפס גם אותי והתחיל איתי יענו התחיל לדבר איתי וזה וככה הכרנו ואני כזה אמרתי לחברה שלי בהתחלה "יואוו את רואה אותו שם איזה כוסוןןן הוא הלוואי והוא יתחיל איתי" ולא חשבתי שיש לי ממש סיכוי איתו... אבל כל זאת הייתה הידלקות בגלל זה אני לא מאמינה אולי אחרי באמת הפכנו לחברים והוא היה האהבה הראשונה הכי חזקה שלי עד היום... אבל אני התאהבתי בו אחרי זה בגלל האופי לאט לאט לא בגלל היופי