וככה זה נגמר..!!!!
אחריי בדיוקק חצי שעהה שבכיתי והתאכזבתיי וממש הייתי על הפניםם הוא מתחקשרר ואמר ליי אני יודע לא הייתי צריךך לגמור את זה ככה אבל אהובה לי אני מצטערר אני רוצה שנחזורר ...
ורק שתדעוו אני על כאלה דברים ממש לא סולחתת אמרתי לו שאני צריכה לחשובב על זהה למרותת שאני יודעת שאני רוצה לחזורר אבל עדיין אני רוצה לחשוב על זה קצתת כי אני כל הזמן סוולחתת ותמידד אח"כ בוכהה ... אז החלטתי לחשוב..!!! שאתי את החברהה הכי טופפה שלי... היא אמר הליי שאני צריכה לעמוד על שליי ולהתיחחס אליו כמו כלבב ואז הוא יחזור אליי... חברה אחרתת אמרה לי לעשותת מה שאני מרגישהה אבל אני לא הרגשתי כבר כלום!!! הכל היה מבולבל בראשש ובלב..!!!
אהבהה שנאהה אכזבה.. פשוט כבר לא ידעתי מה אני רוצה מעצמיי ומה אני מרגישה אליו...בסוףף הוא התחנןן וביקש סליחהה ואמר שהוא למדד ממה שהיה ביננו שצריךך לפעמיםם לוותר אחד לשני..!!!! צריך לסלוח ואני כמו תמימה האמנתי לו.. וסלחתיי אבל כמו תמידד אחרי שבוע נפרדנוו אבל מאז הבנתי שאני יותר לא סולחתת וזהו!!!!!!!!!!
ואז אני מוצאת כבר חבר חדשש ואותו המקרה.. ולמרותת שלמדתי לעמודד שלי.. (ולא לשבת על שלו..)
אני עדיין מתוסבכתת... ולא יודעתת מה אני צריכה לעשותת... בבקשה תעזרוו לי למצואא את האהבה שלי...
והאםם בכלל כדאי לי לסלוח לו?!?!!
תודהה לכל המגיביםם אוהבתת אתכם..!!! במיוחד אותך אילניתושקה שלי!!! 😛





