מישהו הרגיש פעם , שחסרה לו אהבה?
שחסר מי שיחבק ברגעים קשים?
שבאמת יקשיב וינסה לעזור מכל הלב
שיגיד דברים מתוקים שיחממו את הלב וישכיחו את כל הרע
שיסתכל לך בעיניים , במבט חמוד כזה שמרגיע הכל
שאפשר לספר לו כל מה שקורה והוא יתמוך בך
שיבכה איתך שאת הרגעים הקשים ביותר תחוו ביחד
שאפשר לסמוך עליו ולדעת שהוא שם בשבילך
כשאת עצובה תוכלי להתקשר אליך והוא יעזוב את הכל כדי לעזור לך להרגיש טוב יותר
כשהוא עצוב את תעשי הכל כדי לשמח אותו ולהחזיר לו את החיוך שהיה לו
שיש לו את ההרגשה הזאת כשמשהו רע קורה לך והוא בא לבדוק אם ההרגשה שלו נכונה
וגם לך יש את ההרגשה הזו
שהוא דואג לך ופוחד שיקרה לך משהו רע
זה היה פעם חסר למישהו?
כי לי זה מאוד חסר ואני על סף התמוטטות!
אני כבר לא יודעת מה לעשות , אני כבר התרגלתי שיש מישהו כזה , מישהו שבאמת אכפת לו והוא לא מזלזל שכל הזמן דואג לי כי הוא אוהב אותי ועכשיו זה איננו וזה חסר!
מה אני עושה?!
בבקשה תעזרו לי!!
-יעלה
שמעי מתוקה גמלי זה קורה לפעמיים...
אבל ישלך שני אפשרויות..
1. להתרגל מצב...
2. לחפש לך אהבה אחרת... 😊
תחשביי על זהה.... 😛
כן... אבל החיים לא מושלמים מה לעשות
זאת בדיוק הבעיה שלי גם ואני גם מרגישה כל כך לבד לפעמים שחסרה לי כזאת אהבה כי כשהיה לי חבר אז לא הרגשתי אף פעם שכל כך אכפת לו ממני וזה היה לי חסר וזה חסר עד היום ואני כל כך מבינה אותך מותק ואין לי ממש עצות לתת לך כי בעיקרון אני באותו מצב...אבל לדעתי העצה של אילניתושקה היא העצה המתאימה אז אין מה לעשות פשוט...פשוט לחכות..😢
שיהיה המון בהצלחה במציאת האחד 😊
@~ שרונו'ש~@
כן..גם לי זה קורה...........==[[
בתאלושש
מאמי אני מאמינה שתמיד לכל אחד יש את הקטעים
שהוא מרגיש ככה גם אם זה דקה אני כמעט בטוחה
שעל כולם זה עובר
תנסי למצוא את האהבה הזאת אצל חברות
אצל במשפחה אצל הידידים
ושתדעי שלפעמים טוב להיות לבד
לחשוב יותר ולהשקיע בעצמך
אל תהיי עצובה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בובה
אני המון זמן לבד...
ובעצם אם אני חושבת על זה...תמיד הייתי לבד..
כי לא הייתה לי אהבה ענקית..היו פה ושם קטנטנות והרגשתי נפלא ומיוחד
אבל לא הייתה אהבת אמת ואין לך מושג כמה אני מחכה ליום הזה שהיא תגיע...למרות שלפי דעתי היא הגיעה ממזמן פשוט אני לא נותנת לעצמי להתאהב...
דרך אגב אני זאת שכתבתי לפני חודש ומשהו את הסיפור בפורום הזה..."הסיפור העצוב שלי-סיפור בהמשכים"
מי שקרא אותו בטח מבין למה אני מתכוונת...
בקיצור מותק...לכל אחד יש קטע שהוא רוצה מישהו שיהיה איתו שיאהב אותו שיחזק אותו
אף אחד לא אוהב להיות לבד
אבל כמו שאמרו פה לפעמים זה גם טוב להיות לבד עם עצמך להתרגל להיות עצמאית ולא תלויה באחרים כי נראה לי שאת תלויה במי שאהבת...כי את על סף התמוטטות
חיית לבד בלי אהבה לפני שהכרת אותו נכון?
את תחיי גם עכשיו...זה לא סוף העולם...
תהיי חזקה ואל תשברי כי יש מספיק אנשים שיאהבו אותך בדרך משלהם...גם אם זה לא חבר...
ותדעי שאני כן אוהבת אותך ומוכנה לעזור לך למרות שאנחנו לא מכירות 🙄
אני פשוט לא מצליחה...
אני גם אומרת את זה לעצמי שאם חייתי בלי אהבה במשך 11 וחצי שנה שומדבר לא ימנע ממני עכשיו לחיות בלי אהבה , אבל אני לא מצליחה!
ואני יודעת שלפעמים להיות לבד זה יכול להיות דבר מאוד נחמד ושאני יכולה לדאוג לעצמי יותר אבל לא הולך לי , אני פשוט לא מצליחה! לא יכולה!
זה כמו מחסום כזה שעוצר אותך מלהנות.
אני לא מצליחה למצוא אהבה חדשה, אין דבר כזה להחליט להתאהב במישהו , זה צריך לבוא מעצמו...
[SIZE=14][COLOR=red]
Help Me
תעזרו לייייייי
מאמי אין מה לעשות זה יבוא ברגע שהכי
לא תצפי לזה אבל אסור לך לאבד תקווה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כל דבר יגיע בזמן המתאים שלו..זה מה שאני תמיד אומרת לעצמי.
האהבה האמיתית תגיע בסופו של דבר...😉
QUOTE (P_Loli @ 18/04/2005) אני כבר לא יודעת מה לעשות , אני כבר התרגלתי שיש מישהו כזה , מישהו שבאמת אכפת לו והוא לא מזלזל שכל הזמן דואג לי כי הוא אוהב אותי ועכשיו זה איננו וזה חסר!
כן.. גם אצלי זה ככה..
אבל כאלה החיים..
נשבעת לך היה לי מה זה קשה לסיים לקרוא את מה שכתבת..
כי זה פשוט פגע לי במקום רגיש כזה..
אבל בסדר.. נמצא אהבה חדשה.. 😉
בנים באים והולכים..
בת כמה את?