[COLOR=purple]
[SIZE=7]
שוב הזיכרונות עולים
שוב הדמעות יורדות
למה האהבה הזאת עכשיו רק בחלומות??
היה לנו סיפור אהבה ממבט ראשון..
שעכשיו נהפכה ל=א=ס=ו=ן
אתה לא חוזר..
והדמעות לא מפסיקות לרדת
אתה לא אוהב
ואני רק סובלת
מנסה לעכל את הפרידה
עברה כבר כמעט שנה..
הרגשות שלי לא השתנו ולא ישתנו לעולם
הם רק גדלו ויגדלו
אך אצלך הרגשות כבר מזמן נעלמו
מקווה בלב שהכול אלייך יחזור
כי אתה תמיד תהיה לי האור
אני רוצה שתדע.. שאני אוהבת, אהבתי ואוהב רק אותך
בובה רואים שזה יוצא מהלב
תהיי חזקה נשמה
יצא מדהים אבל עצוב
תמשיכי לכתוב כי יש לך כישרון ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בנות תודה שהגבתן לי
מתה עלייכן..!!!!!מווואההה 😊
מהמהמהמהם 😁
ולא נורא.. יהיה טוב..
תמיד יש עוד בנים בעולם.. 😉
בת כמה את? 😊
מהמם ומרגש ממש...ועם זאת עצובב..
את מאוד מוכשרת! 😊
תודה מאמי....
נכון צודקת יש עוד מלא בנים בעולם אבל זה לא עוזר לי כי אני רוצה אותו וגם אני רוצה לשכוח אותו אבל אני לא מצליחה...עשיתי הכל כדי לשכוח אותו אבל אין......אני עדיין אוהבת אותו 😢
אהה ואני בת 14....
ביו'ש אוהבתותך
חח חמודה... 😊
אל תדאגי מותק תיהיה עם בנים אחרים והזמן יעשה את שלו....
תודה מאמי...
אני מקווה ...באמת....
אין בעד מה בובהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*