וכאן דרכינו נפרדות חברה...לקח לי זמן להאמין שזה קורה...תכנסו ותגיבו
למור שלי...
זהו מכתב שלעולם אני לא יוכל לתת לך אותו כי אני מפחדת...
מפחדת להפגע
מפחדת ממך ואין לי שום מושג למה
מפחדת לפגוע
ובעיקר מפחדת להתמודד עם המציאות
תמיד הייתי כזאת שברחתי ממכשולים,אף פעם לא התמודדתי מול אף אחד...אף פעם לא עמדתי על שלי...כן! כזאת אני! פ-ח-ד-נ-י-ת
אין לי מושג ממה אני מפחדת אבל מה שאני יודעת שאף פעם לא היה לי אומץ לבוא ולהגיד מה שאני חושבת בפנים...אז זאת הדרך היחידה שמצאתי לעצמי להגיד מה שאני חושבת כי אני מתפוצצת מרוב מחשבות,דכאון,עצב,כאב ועוד המון רגשות רעים וכואבים שנמצאים לי בלב וקורעים לי אותו לגזרים...
את היית החברה הכי טובה שהייתה...תמיד היינו יחד.
כולם היו צוחקים עלינו שלכל מקום היינו הולכות יחד ותמיד ביחד!
נתנו תנשמה אחת לשניה..ואני הרגשתי שאני נותנת לך כל מה שיכולתי לתת עזרתי לך עם החבר שלך למרות שדרכתם עלי ולא הערכתם את העזרה שלי ופגעתם בי המון המשכתי לעזור לכם ולך תמיד עזרתי ונתתי את הנשמה בשבילך!
אהבתי אותך יותר מאת החיים שלי וידעתי שאת אוהבת אותי...
עד ששירה נכנסה ביננו...
בהתחלה היא סכסכה ביננו היא הסיטה אותי נגדך אבל אני ואת השלמנו
ואז את והיא רבתן ולא דיברתן המון זמן! וכאשר השלמת איתה הפכת לשפוטה שלה..
פתאום לא הכרת אותי...
התחלת ללכת איתה לכל מקום ולא לקרוא לי. השארת אותי לבד פגועה ומאוכזבת וידעת שאני פגועה מהרבה דברים וזה בכלל לא ענין אותך.
סיפרת לשירה דברים שלי לא סיפרת! ואני הייתי החברה הכי טובה שלך שידעה הכללל עליך!
התחלת לסמוך עליה יותר מעלי..
והיא...היא נכנסה ביננו באמצע בלי סוף...והסיטה אותך נגדי ובגללה את שונאת אותי שנאת מוות
ואני? אני לא עשיתי לשירה וגם לך כלום...רק להפך נתתי לשתיכן את הנשמה אני אוהבת אותכן מאוד! אבל מרוב האהבה ואכזבה התחילה השנאה...
כל היום אתן ביחד עוזבות אותי לבד עושות לי דווקא ונותנות לי להרגיש מגעיל...ומוררר את כזאת שפוטה שלה! את עושה כל מה שהיא אומרת לך! את כל כך מפחדת ממנה ואת נגררת אחריה לכל מקום! אלוהיםםםם תמיד היית ילדה עיוורת אבל לא חשבתי שעלי תוותרי! חשבתי שאת אוהבת אותי..אבל כנראה שרק חשבתי...
איך שירה הסיטה אותך נגדי! זה הדבר הכי פוגע שיש. לא עשיתי לשירה כלום אלא להפך סמכתי עליה בעינים עצומות והיא הסיטה את כל החברות נגדי! ושתפסתי אותה היא שתקה ולא ענתה לי!
למה תמיד אני סובלת?
מור למה את מתרחקת?
אל תשכחי מי הייתה איתך בזמנים הקשים שעברת...זאת אנייי
אל תשכחי מי חיבקה אותך וניגבה לך את הדמעות בשעות הקשות...זאת אניייי
אל תשכחי מי שמחה איתך שקרו לך דברים מרגשים...זאת אנייי
אל תשכחי מי הייתה איתך 24 שעות ברציפות כל הזמן...זאת אנייי
אל תשכחי מי אהבה אותך ומי הייתה לצידך בטוב וברע ויעצה לך תמיד ונתנה לך את הנשמה רק כדי שתהי מאושרת...זאת אניייי מורררר זאת אניייייי
אני החברה האמיתית שלך...לא שירה!!!!!!!!!!!!!!
את ושירה לא מסתדרות! רבות המוןןןן!
אני יודעת שיום יבוא ותחזרי על 4 כי שירה סתם צבועה גם אני חשבתי שהיא מותק של ילדה אבל היא לאאאאא
מור למרות שפגעת בי לא הפסקתי לאהוב אותך ולהשאר חברה טובה שלך
אני יאהב אותך לנצח ויזכור אותך תמיד כחברה טובה שעזרה לי בכל מה שרציתי ובזמנים הקשים שהייתי עצובה ולבד תמכה בי!
ולמרות שפגעת בי המון מור אני סלחתי על הכל ונתתי לך הזדמנויות רבות..
אבל מה שעשית עכשיו זה הכי פגע בי! את פשוט זרקת את החברות שלנו החברות הענקית והאהובה והיקרה שלנו לזבלללל כאילו לא אכפת לך ממני יותר
את כבר לא בקשר את לא מתעניינת כאילו אני אויר! אבל זאת החלטה שלך...אם את רוצה להמשיך ככה אני לא ירדוף אחריך יותר...כבר אין לי כוח להפגע מאנשים ובמיוחד ממי שאני אוהבת!!!
את מבינה????
נמאסססססססססססססססססס לייייייייייייייייייייייייייי להפגעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
את תחזרי אלי יום אחד ותודי בפניי שאין ולא תהיה חברה טובה כמוני...
אבל אולי שתחזרי יהיה מאוחר מדיי...רק שתדעי את זה מור! אני לא יחכה לך לנצח...אין לי לב מאבן כמה אני יכולה לספוג ולהבליג לך? הבלגתי מספיק,אני חושבת!
אז זהו מור..מקווה שתהיי מאושרת ושיהיה לך טוב עם שירה שהסיטה אותך נגדי ונגד כולם! הרחיקה אותך מכל החברות ומהחבר שלך אבל אם זאת הבחירה שלך אז אני מאחלת לך רק הצלחה ואושר בחיים...ורק עוד בקשה קטנה...
תזכרי אותי...תזכרי תתקופות היפות שעברנו יחד! אל תשכחי מה עשיתי למענך....
אוהבת ותמיד יאהב ולנצח תשארי בליבי!
שלך..............





