היי אנשים אני הייתי פה מזמן אבל ממש מזמן אז מי שלא מכיר או לא זוכר
אני גבריאלה!! נעים להכיר את מי שאני לא מכירה ונעים להיזכר במי שהכרתי!
אז מי שמוכן לעזור לי עם החתימה כי קצת נתקעתי איתה ועם גליטר אז פליזזזזזזזזז תעזרו לי
וקצת על עצמי:
גבריאלה
בת 17 היה לי יום הולדת ביום שלישי
מרמת גן
ומי שרוצה יש לי גם מסנג'ר כי אין לי כוח להיכנס לאיי סיק יו אז הנה הוא:
gabriella_love@hotmail.co.il
ומי שרוצה לדעת עוד משהו או לעזור לי אני כאן! מואע אנשים!
*+*גבריאלה*+*
מאמי קודם כל שמחה שחזרת
תהני בובהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי מורנייייייייייייי! כמה זמן לא דיברנו כפרות!!!
אין את כבר לא במסנג'ר אלף שנה! וואי התגעגעתי מאמי!
תודה נשמה שלי! אני מקווה שאני אהנה...
את יודעת אולי מי יודע לעשות גליטרים וחתימות?אבל ממש יפה?
התגעגעתיי כפרה עלייך ודרך אגב מזל טוב בובה
מתה עלייך יפתי
ולגבי הגליטר יש בפורום מחשבים אשכול בקשות תבקשי שם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
פורום מחשבים? חחחחחחחחחחח קצת השתנה פה מאז שנטשתי אתכם לא?
חחחחחחח לא נורא אבל ממש נהיה פה יפה! אני שמחה! חחחחח
ותודה מאמי על המזל" ועל העזרה חולה עלייך כפרות ותישארי בקשר אע?
תודה מאמי מואעעעעעעעע
בס"ד, בע"ר, בפ"ש
טוב אנשושים אני מקווה שמחר יהיו פה יותר אנשים! ואני אוכל לקבל עזרה אז מיש רוצה שישלח לי הודעה לפרטי או למסנג'ר:
gabriella_love@hotmail.co.il
אני חולה עליכם מואע!
*+*אוהבת~גבריאלו'ש*+*
כה מאמי השתנה ולטובה בובה
נוספו פורומים והעיצוב השתנה גם והוא מדהים
לדעתי...
מתה עלייך נשמה ואני אשמור על קשר 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חוקי הפורום:
http://www.lovesite.co.il//modules.php?nam...ums&act=SR&f=20
לגליטרים וחתימות יש מקום בפורום מחשבים, דיון בקשות.
לודה,
מנהלת פורומים ראשית!
😊