אז ככה היוםם דיברנו שוב.. אני ואהוביי הנצחיי והנה כבר החלטתי להגיד לוו שאני מאוהבת בו... והלכתי על זה.. באמת אמרתי לו... אבל מה קרה?!?!? הוא בדיוק הלך.. יענו התנתק מהאיסיקיו אבלל אם הוא אוהבב אותי ואני אותו למה שלא נהיה ביחדד וזהו!?!??! זה מ'זה מעצבןןןן מתי כבר יצא מאיתנוו משו..!!!! חפיףף עכשיוו אני רוצה שתראו שיחה שלנוו היוםםם מהאיסיקיוו דיברנוו ואני רוצהה שתקראוו ותגיבוו ....תגידו ליי אם כדאי לי לצפות למשוו יאללה..
"ליאלי.. מושלם שלי... מה קורה יאפפה שלי חזרתי.."
"שמתי לב.."
"דבילל..חחח... 😁 "
"לילה טובב נשמה חולה עליך נדבר מחרר ביי"
"ביי מושלם שלי.."
"לילה טובב מושלם שליי אני אחלום עלייך"
"גם אני עלייך מאמי.."
"ליאל אני רוצה להגיד לך משהו חשוב.."
"א-נ-י א-ו-ה-ב-ת א-ו-ת-ך"
עכשיוו זה כבר הזמן שלכםם לחשוב ולהגיד ליי....כדאיי לצפותת למשהו שייקרה בינונו או שסתם להתאכזבב בפעם המאהה מבניםם..==>עם זבלל.. חוץץ מליאלל המושלםם שלי... תגיבוו..





