אני רץ כמו משוגע
מחפש אותך בכל רחוב ופינה
תוהה לאן הלכת הפעם להסתתר
דווקא עכשיו שהיחסים התחילו להסתדר
אני לא התכוונתי לפגוע בך
אבל אני לא יכול שאת מחזיקה אותי בכוח
אם אפילו עם ידידות אני לא יכול לדבר
באמת קשה לי ככה להסתדר
אני ממש לא רוצה לאבד אותך שוב
כמו פעם שעברה שברחת מהישוב
אני מתגעגע למגע שפתייך
אבל לא רוצה כל הזמן להיות כבול לידייך
אם רק פשוט תכניסי את זה עמוק ללב
אני לא יכול להיות כל הזמן קשור ככלב
אבל רק אולי תחזרי בבקשה
ונתחיל הכל מההתחלה
אהבתיייייייי...
כתבת את זה מתוך משהו שקרה לך?
תודה
למזלי זה עדין לא קרה לי
כתבתי את זה כי לא היה לי משהו אחר לעשות עכשיו חח
זה מדהים מאמי מרגש ועצוב בטירוף
כל פעם אני נהנת לקרוא יותר ויותר
את השירים שלך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מהמם..אהבתי מאוד
אתה כותב יפה..אני מתה על השירים שלך
תמשיך לכתוב
וואייי מאמי מהמםם אהבתי רצח!
תמשיך לכתוב נשמה יש לך כישרון
אין בעד מה ותמשיך לכתוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני לא יודעת אם להגיד שזה טוב או לא טוב שזה לא באמת קרה...
אחד הטובים שלך! 😊