בת אל--->תודה מאמי אני יעשה את זה..!
אוהבתותך הכי בעולם!!מווואאאאאאאאאה 😊
נטלי--->תודה בובה שלי! חולה עלייך מוואה! 😊
נו תגידי את ניסית?! ספרי מה הולך בנתיים?
QUOTE (נטללליייי @ 18/04/2005) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 18/04/2005) מאמוש..
למה נראה לך שהוא לא אוהב אותך?!!
תפסי איתו שיחהה תסבירי לו הכלל!!!
תגידי לו מה את מרגישה מה את חושבת ה--כ---ל
אני בטוחה שיש לו רגשות אליך!!
ואם תנסו לפחות להיות ביחדד..
תבקשי ממנו הזדמנות
אז תנסו להפגש יותר לדבר יותר..
אוהבתותך פוללל
בהצלחההההה
בתאלושששש
אני מסכימה איתך מאמי
גם אני 😉
בת אל-->בובה שלי את לא יודעת כמה עזרת לי אני פשוט מתה עלייך!!
דיברתי איתו !!
עזרת לי המון חולה עלייךךךךךךךך!!!!!!!!!!! 😊
בנות חולה עליייככככככככככן
וואיי מאמי כמה אני שמחה שזה היסתדר לךךךך
אוהבת אותךך נשמה...
מואהה ענקית שני
בנות תודה שהגבתן לי!!אוהבתותכן מלא!!
שני--->נשמה שלי את לו יודעת כמה אני אוהבת אותך!!
בת אל--->שוב תודה יפה שלי חולה עלייך!!!
ביו'ש מתה עללליכן!! 😊
גם אני אותך יפיופה
ואין בעד מה!!!!