טוב.. אני לא יודעת איפה בדיוק להשים את האשכול הזה.. אז שמתי אותו בפורום הזה..
יש לי חברה טובה טובה שהתחילה לקנאות..
היא מקנאה בידיד טוב שלי..
תמיד שאני יוצאת איתו היא מתעצבנת ואומרת שאני מעדיפה אותו עליה!
היום לדוגמא יצאתי סתם לטייל איתו כי רבתי איתו ואיזה שבוע לא דיברנו אז היום הוא התקשר אליי ורצה לדבר איתי.. בקיצר השלמנו..
טוב היום הייתי צריכה ללכת לחברה הטובה שלי שסיפרתי לכם לעשות לה גבות..
אבל הגעתי באיחור והיא כבר לא רצתה!
והיא מתחילה לעקם עליי פרצופיםם רצחח
ואני לא סובלת את הקטעים האלה שלה!!
כל דבר קטן היא תופסת גל על ידיד שלי ומאשימה אותו!!
למשל היום היא אומרת לי :" את הלכת איתו בטח כבר שחכת שאני קיימת!"
וזה מעצבןןןןןןןןןן כייי זה ל=א נכוןן היא כמו אחותי והיא יודעת את זה!!
בבקשה תנו לי דרכים לפתרונות שהיא תפסיקק להיות כזאת מעצבנת ומאשימה אותו!
מה אני צריכה לעשות עם זה?!!?
בבקשה סומכת עליכם שתעזרו ליי!!
ולמנהלת סורי אם כתבתי את האשכול בפורום הלא נכון.. 😁
תעזרוו לייייי אני משתגעתתתתתתת בבקשהההה
מתה על כולם ותודה מראשש
אורין!





