פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי תיכנסו שווה לכםם{אהבה ראשונה}.....

תיכנסו שווה לכםם{אהבה ראשונה}..

✍️ חמ!דה 📅 17/04/2005 01:41 👁️ 391 צפיות 💬 12 הודעות
[B][I]
[FONT=Arial][SIZE=7]
בחים שלי היו לי הרבה אהבות .. והרבה קשיים באהבות ותמיד אמרתי זו האהבה שלי .. אבל אהבה כמו שמתחילה עכשיו לא ניראה לי שתעבור..
אני מכירה אותו הרבה זמן.. {5 שנים} אבל אף פעם לא היה בנינו קשר.. כאילו שלום שלום ואיזה חמודה והכל.. הוא עכשיו בן 19 ואני בת 14 למרות שזה ניראה בגיל בלתי אפשרי אבל אני מאמינה שכה! אני מכירה מאז שאני קטנה ובחיים לא תירארתי לעצמי שייצא בנינו משהו.. כי יש לו חברה שנתיים והכל.. וכולם היו יודעים שהם הרבה זמן ביחד והכל.. ואף פעם לא הרגשתי כלפיו משהו מיוחד.. הוא בסהכ היה תמיד בישבילי ילד חמוד והוא תמיד אמר שאני ילדה יפה.. וכשאני אגדל אני יהיה כוסית וכל מיני שטויות .. יום אחד בחופש הגדול זה קרה סתם ככה.. הוא התחיל להיסתכל עליי הרבה וסתם חשבתי שכאילו הוא סתם מיסתכל עליי ואז דיברנו והכל .. ואז הוא אמר לי "אני מתנשק איתך היום בשש..." ואני חשבתי שזה בצחוק.. אז אמרתי לו "אין בעיות" בחיים לא תיארתי לעצמי שהוא מתכוון רציני ואז ראיתי אותו כבר אחרי שש אז הוא בא אליי אומר לי "נטלי עוד מעט 6 בבוקר" צחקתי ואמרתי "מה אתה מפגר מה עם חברה שלך? אז הוא אמר אז מה ..
טוב היינו בלילה עם כל החברה .. {אני בפנימיה והוא גם} ואז הוא אומר לי " נו נטלי ? " אמרתי לו "עזוב לא מתאים.." ואז הוא אמר לי"אה טוב ממי איך שאת רוצה" וחייך אליי ואז הלכתי לצד למראה לסדר משהו {כל זה קרה בחופש הגדול} ואז הוא בא אליי ואמר "נטלי .. אז אם איאפשר נשיקה אז לפחות אפשר חיבוק....?" היסתכלתי עליו ואמרתי לו "למה לא.?" ואז התחבקנו.. חזק חזק כמה דקות.. ואז היסתכלנו אחד על השני.. {ואני כבר מתארת לעצמי מה אתם חושבים..} ואז היסתכלנו אחד על השני במבט של אהבה ואז דפקנו נשיקה אבל לא להרבה זמן.. ואז נתנו חיבוק שוב .. וזה ניגמר ככה..
יום למחרת לא ראיתי אותו עבר בערך שלוש ימים בערך ומאז לא דיברנו פיתאום באמצע הלילה הייתי ערה הפלאפון מצלצל מיזה? אהובי {אני קוראת לו אהובי} בחיים לא תירארתי שהוא יתקשר אלי וגם תאמת לא חזבתי עליו מאז הנשיקה פשוט לא התלהבתי מיזה.. אני עונה לפלא בהתחלה לא זהיתי אותו.. אחרכך הוא אמר לי שמחתי לשמע אותו.. הוא אמר לי שהוא חשב עליי כל השבוע זה היה לי קצת מוזר כי בכלל לא חשבתי עליו.. ואז דיברנו והכל על סתם דברים יומים אחרכך הוא שוב התקשר דיברתי איתו ואיך שהוא הגענו לחברה שלו ואז התווכחנו רבנו וניתקנו את הקשר שלנו .. אחרכך לא הייתי כזו עצובה כי לא אהבתי אותו. אולי הרגשתי אבל אהבתי אותו לא! אחר כך חשרנו ללימודים לא ראיתי אותו פול זמן ואז הייתה שבת שראיתי אותו {בפנימיה } בשבת הזו הוא רמז לי שהוא רוצה להתנשק איתי ואפילו לא דיברנו על הריב בפלאפון אבל אותה שבת לא התנשקנו וסתם דיברנו ואז רחי השבת הזו ידעתי שלא יקרה בנינו כלום אז עדיף לא לחשוב עליו בכלל... ואז אולי בלי להגזים עברו שלוש חודשים או אפילו יותר שלא ראיתי אותו... לא שמעתי ממנו כלום
ואז הייתה שבת אחת שכל הילדים בפנימייה באו כל אלה שעזבו וכל אלה שבפנימיה היו חיבים להישאר אז נישארתי ואז הוא בא.... {הוא עזב את הפנימיה כי הוא סיים יב'}
יום שישי אני בחדר שלי בנתיים מתארגנת לשבת והכל.. לא היה לי מה ללבוש וחשבתי שאני עומדת למות.. את הבאמת בכלל לא התרגשתי מי זה שהוא בא.. טוב בסוף התלבשתי והכל {בלי להשוייץ הייתי יפה..} חברות שלי יצאו לפניי הם באו אליי ואמרו לי "נטלי רועי {שם בדוי} כאן!" אז אמרתי "אה כה.." עניתי לא בהיתלהבות הלכתי איתם ופיתאום אני רואה אותו..!! הוא דפק בי כזה מבט! ואני בו .. הוא היסתכל עליי בכזה מבט שאף אחד לא הסתכל עליי בחיים כמו בפעם הראשונה שהתנשקנו ... "ממצב נטלי" שאל אותי "הכל טוב רועי מה איתך? "הכל בסדר.." ענה לי חייכתי אליו וניכנסתי לפנימייה אחר כך יצאתי שניה לחדר שלי ואז הוא ראה אותי וקרא לי "בואי רגע" {בקול החמוד שלו!!!} "מה מותק?" חיכתי אליו והוא אליי " גדלת ילדה! נהיית יפה.." הסתכל עליי וחייך לי.. "תודה... גם אתה " עניתי בביישנות ואז הוא אמר לי "לא.. אני נישארתי אותו דבר..." ואז צחקתי לו בפנים כי לא היה לי מה להגיד "טוב אני ניכנסת בפנים" עניתי "אנ ידבר אית כבר היום..."טוב" עניתי וניכנסתי לא הראתי לו כזו התלהבות אבל בתוך תוכי הלב שלי רעדד טוב .. עברנו את ארוחת שבת והכל וכל הזמן שהוא ראה אותי הוא אמר לי משהו אחר חייך אלי והכל..
אחרכך היינו כל החברה בדשא סתם דיברנו והכל ואז אני והוא הלכנו לצד מבלי לשים לב.. ואז הוא שאל אותי "ילשה .. מתי אני מתנשק איתך?" ואז עניתי לו "מה זה הזמנה?" ואז הוא אומר לי "למה את מדברת ככה?." ואז לא הייה לי מה להגיד אז שתקתי ואז עבר כמה זמן ואז שוב ייצא לי להיות איתו לבד ודיברנו והכל ואז ייצאנו מהפנימיה אז אני והוא הסתכלנו אחד על השני במבט שלנו והיתנשקנ במשך הרהב זמן.... הוא התחיל להגיד נסיכה שלי והכל.. כל כך אהבתי את זה.. ואז היתחבקנו הוא אמר לי "איך אני מת על החיבוקים שלך.." אבל מה ? משהו אחד אני והוא לא אמרנו אחד לשני .. זה אני אוהב אותך.. אמרנו הלכ אחד לשני חוץ מהמשפט הזה.. טוב עברה השבת הרוב הייתי איתו והכל... אחרי שבוע ציפיתי שהוא התקשר אבל הוא לא .. ואז שוב ראיתי אותו ביום חמישי {והוא עדיין עם חברה הזאת שלו..} דיברנו אבל לא התנשקנו כי גם חברה שלו הייתה שם והוא הבטי לי שהוא התקשר אליי ביום שישי בערב וכל יום חמישי הוא רק הסתכל עליי ...
טוב.. יום שישי בערב הגיע הוא מתקשר דיברנו ממצב והכל על דברים לא מעניים ככה היה כל השבוע התקשר אליי כל ערב.. והוא דיבר איתי על חברה שלו הוא סיפר לי כמה שהם רבים אז אמרתי לו שאין זוג שלא רב אז הוא אמר לי שאצלם זה לא ריבים כאלה אלו ריבים שונים והכל.. הוא הציע לי להיפגש יום שישי ואמרתי לו למה לא והכך טוב.. אבל זה אל היה כזה בטוח שניפגש יום שישי הכלתי עם חברות שלי לסרט הוא מתקשר אליי שואל איפה אני וזה אמרתי לו ואז הוא בא.. ולא חשבתי וזאמת הוא יבוא.. ואיך שהוא בא נתן לי נשיקה בפה!! וז בילינו בערב היינו בערך חצי שעה או יותר ביחד ואז התנשקנו פעמיים וזה היה כזה יפההה ובחיים לא חשבתי שאני יפתח איתו כזה קשר.. ועוד יש לו חברה . טוב חשרנו הבייתה כל אחד לשלו ואז הוא מיתקשר ..
דיברנו הוא שאת אותי איך היה אמרתי לו היה כייף וזה .. ואז הוא אמר משהו שאני מעדיפה לא להגיד ואני לא הבנתי אותו נכון!! כי הוא אמר משהו אחר ואז הוא חשב שאני אומרת לו שכאילו הוא ניצל אותי.. אז הוא כעס עליי ואמר לי טוב ביי ממי ומאז לא דיברנו .. וחברה שלי שמעה אותי אומרת לו את זה אז היא אמרה לי " נטלי איזה זבל את ! למה אמרת לו את זה..." אז אמרתי לה "בטעות.. ייצא לא הבנתי אותו נכון וזה.." ואז עבר כימעט שבוע והוא לא צילצל אליי ואני לא אליו ואז התקשרתי אליו כיאלו לפלא של חבר שלו כי אין לו פלא הוא מתקשר תמיעד מחבר שלו אז אמרתי לחבר שלו דני "ממצב דני זאת נטלי" אמרתי "אה ממי מה קורה נטלי?" "הכל טוב" ואז הוא אומר "מה קרה ניזכרת בנו?" "מה זתומרת ?" עניתי ואז הוא אמר "רועי כועס עלייך" "למה מה עשיתי?" אחרי איך שדיברת יום שישי בלילה זוכרת?" ואז הלב שלי נעצר ! לא תיארתי לעצמי זה יהיה ככה... ! ואז הוא שוב אמר "והוא אמר אם את חושבת עליו ככה אז עדיף לסיים קשר.." אמרתי ללו "אבל הוא לא הבין אותי נכון. וזה, תגיד לו שיתקשר אליי שהוא יהיה איתך" אמרתי לו ואז הוא מר לי "אין בעיות מתוקה אני אמסור לו.." "תודה" עניתי לו וניתקנו ואז ירדו לי דמעות קטנות.. ופעם ראשונה שאני בוכה על מישהו... ומאז הוא לא מתקשר אז החלטתי לעזוב את זה ככה.. כי כיראה זה לא מתאים ושימשיך עם חברה שלו .. ואני ישכח את הנשיקות והחיבוקים והמבטים... כי זה ניגמר... אבל אני מבטיחה שתמיד אני אזכור אותו!.... כי כניראה שאני אוהבת אותו...


בבקשה... אני יודע שזה ארוך.. אבל תגיבוו:]] 🙄
אוקיי שמעי..קראתי את מה שרשמת..
וזה כאילו את יכולה לכתוב ספר..
אחלה זיכרון יש לך אם את זוכרת את כל הדיאלוגים וזה..
אז ככה..קודם כל..אני חשבתי בהתחלה ..כאילו את כתבת בהתחלה..שאת לא אוהבת אותו
את רק מרגישה ככה אבל את לא..
ואחרי זה..התאהבת בו כנראה..
אני אגיד לך רק דבר אחד..אין לך הרבה מה לעשות כרגע
את אשמה בזה שנתת להכל פה לקרות
בלי להעליב כן?
אבל לבחור הייתה חברה!!
וזה לא שהוא הסתיר את זה ממך..את ידעת טוב מאד שיש לו..
ובכל זאת נתת לעצמך להיסחף בכל הסיפור הזה..
ברור שהוא גם אשם..אבל הוא גבר..
ואת בתור הבחורה ..לא יודעת..תמיד מוטלת עלינו האחריות בסוף..
אבל בעיקרון..לא היית צריכה להיכנס איתו לכל זה..כי ידעת שיש לו חברה..
אז שמעי בובה יפה..
אל תדאגי..יש עוד הרבה דגים בים..
בפעם הבאה תדעי שלא מתעסקים עם אנשים שמראש קיים הסיכוי שלא תוכלו להיות ביחד
(גם בגלל הגיל שלך ושלו..וגם בגלל הקטע של החברה)..

וזהו זה מה שאני יכולה להציע לך..
😉
לפי דעתי תתפייסי איתו תגידי לו שלא הבנת אותו נכון---ושעדיף שתתרחקו כי אם יש לו חברה זה ממש אבל ממש לא מתאים
... תעמידי את עצמך במקום החברה שלו אחרי שהיא תגלה דבר כזה....
וחוצ מזה שיהיה לך בהצלחה עם אהבה חדשה כלשהי
אם הוא לא התקשר אלייך מאז כנראה שבאמת לא אכפת לו למה התכוונת באמת..
יש עוד דגים בים..הוא לא היחיד ובסוף תמצאי את מי שבאמת יהיה לו אכפת ממך.

(דרך-אגב-את ב'מת יכולה לכתוב ספר..יש לך זיכרון חזק..)
תקשיבי נשמה! קראתי כל מה שכתבת!
אני חושבת שלא היית צריכה לזרום איתו בקשר לנשיקות והחיבוקים כי בכל זאת יש לו חברה והקטע הוא שאת ידעת שיש לו חברה והוא בוגד בה את מבינה! למרות שהוא יזם את כל הרעיון הזה!

בעניין הגיל את לא צודקת! הגיל לא מה שקובע באהבה. אני גם בת 16 וחצי עוד מעט ויש לי חבר בן 21 עוד מעט וגם אנחנו חשבנו שזה יפריע לנוו אך ברוך הכל 10!


אבל עזבי אותך נשמה..אם הוא לא התקשר אלייך אל תרדפי אחריוו תאמיני לייי בים יש מלאאא דגים כמו שאומרים! והוא רק חצי ממנו!
שיהיה לך בהצלחה בהמשך...
לירונייי
QUOTE (shnozit @ 18/04/2005) אוקיי שמעי..קראתי את מה שרשמת..
וזה כאילו את יכולה לכתוב ספר..
אחלה זיכרון יש לך אם את זוכרת את כל הדיאלוגים וזה..
אז ככה..קודם כל..אני חשבתי בהתחלה ..כאילו את כתבת בהתחלה..שאת לא אוהבת אותו
את רק מרגישה ככה אבל את לא..
ואחרי זה..התאהבת בו כנראה..
אני אגיד לך רק דבר אחד..אין לך הרבה מה לעשות כרגע
את אשמה בזה שנתת להכל פה לקרות
בלי להעליב כן?
אבל לבחור הייתה חברה!!
וזה לא שהוא הסתיר את זה ממך..את ידעת טוב מאד שיש לו..
ובכל זאת נתת לעצמך להיסחף בכל הסיפור הזה..
ברור שהוא גם אשם..אבל הוא גבר..
ואת בתור הבחורה ..לא יודעת..תמיד מוטלת עלינו האחריות בסוף..
אבל בעיקרון..לא היית צריכה להיכנס איתו לכל זה..כי ידעת שיש לו חברה..
אז שמעי בובה יפה..
אל תדאגי..יש עוד הרבה דגים בים..
בפעם הבאה תדעי שלא מתעסקים עם אנשים שמראש קיים הסיכוי שלא תוכלו להיות ביחד
(גם בגלל הגיל שלך ושלו..וגם בגלל הקטע של החברה)..

וזהו זה מה שאני יכולה להציע לך..
😉
חח מסכימה איתך מאמי...
אני עם התגובה הראשונה 😊
איזה חמודות אתם שניכנסתם וקראתם את המקרה הארוך שלי... אני מקווה מאוד שזה היה מעניין
ואתם כלכך צודקות במה שאמרתם לי! ואני בימיוחד מסכימה עם התגובה הראשונה בהתחלה לא אהבתי אותו בכלל.. כאילו אמרתי עוד אחד.. וזה.. אבל עכשיו אני ממש לא חושבת ככה..:]]
ואני מקוה ליראות אותו עוד כמה זמןן והכל היתהפך.. וןממש לא מזיז לי שיש לו חברה!! כי עם הוא היה בא אליי והכל.. אז כניראה שלא באמת אכפת לו מהחברה הזו לו.. ואני ממש לא הולכת אליו עכשיו ומתפייסת איתו.. שהוא יחפש אותי!@#$
בכל אופן תודה רבה על התגובות:]] מואהההה 😛
למה אף אחד לא מתעניין בהודעה שלי? אני מאוד ישמח אם ייכנסו לי להודעות :]]
יאיו מאמי אנחנו בדיוק באותו מצבב
היה לי גם מצבב כזההה את לא יודעתת היה ידיד אחדד שלי ויש לו חברהה ובהתחלה היינו מדברים כל יום --- כל ה=יום בטפון ואז כמה ימים אחרי שהיינו מדברים מלא זמןם בטלפון הוא נפרד מחברה שלו --- שהיא חברה ממש טובה שלי ואני החברה הכי טובה שלה.. קיצר הוא נפרד ממנה בששבילי ומזה לא היה לי נעים למרותת שאני מאוהבתת בוו והייתי גם ככה אז.. קיצר... הם חזרו בזכותי כי אמרתי לו שיחזור אלייה
אבל הוא היה מדבר איתי בטלפון אז יום אחד רבנו ואז לא דיברתי איתו ניתקתי לו בפרצוץ קיצר הוא ואני לא דיברנו שבועיים וזה אזיום אחד הוא התקשר ושאל אם אני כועסת עליו וכמו טיפשה אמרתי לו שלא וזה ודיברנוו דיבורים מזה יאפים את לא יודעת..
ואז אחרי כמה ימים הוא הפסיק להתקשראלי.. ומזה התרחקנו למרות שאנחנו מדברים בבצפר אבל ממש בתור ידידים.. למרות שהוא אומר לי עדיין שאני יבוא אלייו יום שישי וזה..
אבל אני עדיין אוהבתותו
איזה סיפור מעניין 😊
אני מקווה בשבילך שהוא יתקשר ותשלימוו....ואם לא אז אני מאלחת לך בהצלחה לשכוח אותו...כי אני יודעת שלא קל שלכוח מישו...אני אוהבת את אותו אחד איזה 9 וחצי חודשים ואנחנו לא מדברים כי סכסכו בינינו...אבל זה האשכול שלך 😊) חחח...אז אני לא ידחף לפה עם הבעיה שלי..

קיצר מאמי אני מקווה שתחזרו לדבר...
אחותי...זה יותר מדיי ארון...קצרי בקטנה...ינוו בגדולה... 😁
אז מה אם זה ארוך.... חחח העיקר שזה מעניין!! 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך