טוב בנות מקווה שזה יפה..תגיבו לי פלייזז..!! נ.ב זה אמיתי רשמתי את זה עליי.....לילד שאני אוהבת
שוב הדמעות מתחילות לרדת
מלאהוב אותך אני לא נגמלת
אני פשוט לא מצליחה לשכוח
מתחננת לאלוהים שיוציא אותך מהמוח!
אני כל הזמן נזכרת..
המחשבות כל הזמן עולות..
הרגעים שלנו ביחד..
עכשיו נשארו לי רק הדמעות..
עוצמת את עייני.. עולה דמותך..
היא נושקת בשפתיי..
"אני אוהבת אותך"
פותחת עיניים רטובות מדמעות..
לא, אני לא יכולה להמשיך עליך לבכות..
מנסה להתקדם בחיים
ונופלת שוב ושוב..
מתי אתה תבין?? אתה לי הכי חשוב..
שוב דמעה יורדת.. עליך רק חושבת..
עוד דמעה אחת אני הולכת..
מנסה אותך להוציא מהמוח..
אבל לא מצליחה לשכוח..
אהבה ממבט ראשון..
שנהפכה עכשיו לאסון..
הדמעות יורדות..
אני בוכה בשקט..
אבל מבפנים הלב זועק..
לא מצליחה לשכוח...!!
ממש יפה!
אבל גם עצוב..
מקווה שתצליחי לשכוחל אותו...
אויי איזה עצוב 😢
אז קודם כלללל יש לך את זה.. יפה רצח אהבתי 😉
ודבר שני.. אני מזדהה איתך, מקווה שיהיה טוב..
רק תזכרי-בסוף תמיד טוב-ואם לא טוב אז סימן שזה עדיין לא הסוף 😊
מואההה הגר דריי [=
תודה בנות שהגבתם..
אוהבת אותכן המון המון המון ..
נשיקותתתתתת
מאי....... 😊
QUOTE (hagary @ 17/04/2005) אויי איזה עצוב 😢
אז קודם כלללל יש לך את זה.. יפה רצח אהבתי 😉
ודבר שני.. אני מזדהה איתך, מקווה שיהיה טוב..
רק תזכרי-בסוף תמיד טוב-ואם לא טוב אז סימן שזה עדיין לא הסוף 😊
שיר ממשש יפה
מקווה שתשכחי אותו מהר...
תודה....גם אני מקווה שאני ישכח אותו כבר זה מה שאני הכי רוצה בעולם...!אב אנלא מצליחה כבר כמעט שנה אני אוהבת אותו ומיום ליום אני אוהבת אותו עוד יותר ועוד יותר... 😢
אי אפשר שלכוח את הילד הזה הוא כלל כך נשמה וחמוד ואני גם הידידה הכי טובה שלו וכל פעם שאני מתרחקת הוא מתקרב!!!!
שיר ממש ממש עצוב 😢
את בידיוק במצב שלי...
אני אוהבת ילד...עוד מעט שנה...ואני ממש סובלת בגללו :\
QUOTE (lironshiin @ 17/04/2005) שיר ממש ממש עצוב 😢
את בידיוק במצב שלי...
אני אוהבת ילד...עוד מעט שנה...ואני ממש סובלת בגללו :\
אני מבינה מאמי כמה את סובלת....
מקווה שתשכחי אותו מהר...
אני מבינה מאמי כמה את סובלת....
מקווה שתשכחי אותו מהר...
אוהבתותך ...מאי 😊
וואי איזה כישרון יש לך...
מזה מזדהה איתך... מבינה אותך!!
אל תדאג את תשכחי אותו בסוף..ואם לא אז תשדברי איתו אולי יהיה פה איזה מש'ו...
מאמי אני ממש מבינה אותך בטירוף!!!! יש לך כישרון עצום!! רואים שהוא חשוב לך..ואל תידאגי בסופו של דבר את תישכחי אותו והכול יהיה טוב..
בנות תודה עזרתן לי.....
אוהבתותכן המון המון המון
והבנות שמזדהות איתי--->אתן בטח יודעות כמה זה קשה....מקווה שהכל יסתדר אצלכן...
ביו'ש חולה עלייכן יפיופות 😊