ועכשיוו כשגיליתי שהוא אוהב אותי ואני אותו.. חשבתי ללכת על זה.. אבל עדין זה מוזר שבת מציעה לבןן אני בנתיי אני מחכהה ששהוא יעשהה את הצעדד הראשוןן ואני עדיין חושבתת על כךך שגרמתי לחבר שלי לוותר עליוו.. ועוד בשבילי... אבל היא רצתהה ועכשיוו היא משחקת אותהה לא סובלת אותו.. אבל עדיין היא מאוהבתת וגם אניי ואם היא כבר החליטה לוותר שתוותרר... אבל אני לא מכונהה לריב על בןן עם חברה טובהה.. והיום הייתה לי שיחה עם ליאלל. (דרךך הפלאפוןן בהודעות)
"ליאלל נשמתי.. תתחבר לאיסיקיו.."
"רגעע מתוקהה אני כבר מתחבר.." הוא התחבר לאיסיקיו של בן דוד שלו..
"ליאלל מהמם שליי מה קורה.."
"הכל טובב יפפה שלי חולה עליך.."
" מה ככה מה חדיש.."
"הכל ישן מאמיי.. ואצלךך..??"
"הכל ישן.."
הוא התנתקק ואני מבואסתת...
אבלל אז נזכרתיי שהודעה שהוא שלח לי לילה לפני..
"אודליה שלי.. אני מצטער שלא הייתי איתכן ביום שישי אבל לא יכלתי.. נפגשש מחר.."
"חולה עלייך יפה שלי.. ליאל.."
והבנתי שאם אני רוצה שיצצא מאיתנוו משווו אני צריה להאמיןן וללכת על ז.. אז בנתיים אני חושבתת ומוצפתת במחשבותת עד מעל הראשש
אז כשיהיה המשךך ואולי נהיה ביחד.... אני אכתוב המשך..
בנתיים ... תגיבוו...
לאב יו אול מושלמיםם 😛





