"את עדיין דלוקה עליו.." שאלה ויקי אמרתי לא.. ברגע שחזרתי הביתה חשבתי טוב טובב על התשובהה והבנתי שאני כן דלוקה עליוו סיפרתי על כךך לחברתי המושלמתת צ'ופה שלי..דיברתי איתה בביצפר על כך.. והחלטנוו שאני מספרת לויקי ושואלת אותה אם יפריע לה שאני והוא נהיה ביחד.. אחרי כמה ימיםם זה היה יום שישי "הלו אודליה.."
"כן ליאלי.."
"תקשיבי.. למה הלכתןן ככה זה לא אני דפקתי אותכן זה בגלל אלעדד השמןן הזהה הוא באחריותי.."
"אל תדאגג אני לא כוסעתת כפרה.."
"אבל אתה לא נעלב או משו נכון?."
"אני כן נעלבתיי מאיך שאתן מתייחסות עלי וצועקות עלי.. אני בכלל לא קשור.. אבל בכל זאתת אני מצטער.."
"יפיוףף אין לך על מה בכלל להצטער זה הבן דוד הדפקן שלך.."
"עדיףף שלא תגעי מה רציתי להגיד לךך.."
"מה רצית להגיד."
"אני אומר לך פנים מול פנים.. "
"לא לא.. תגיד עכשיוו"
"טוב.. אני אומר ומנתק טוב..??"
לא.. אל תנתקק ואם אני ארצה להגיב..??"
"אני אומר ומנתקקק."
"טובב נו.."
"אודליה.. אני אוהבב אותךך.."
ליאל?. ליאל... הלו?? טובב ביי.."
והוא ניתקק לי וויקי שאלה.. "מה הוא אמר.." שהוא אוהבב אותי... "
וויקי בתוך תוכהה הרגישה עדיןן כצובהה ומבואסתת כי היא אהבה אותו וניתקה איתו קשרר למעניי.
וגם אני קצתת הרגשתי לא נעיםם אבל בכל זאתתת מעולה כי הילדד שליי פשוט אוהב אותייייי.......!!!!
תגיבוו..
המשךך יבוא....





