[COLOR=blue] ילד...למה פגעת לה בלב?
למה ככה גרמת לה להתאכזב?
את האופי שלך...אני אומנם לא מכירה...
אבל "מנייאק שפוגע" זו ההגדרה..
יותר היא לא מאמינה באהבה..
כי ממך היא ידעה רק כאב ואכזבה..
בראש היא יודעת שלשכוח היא צריכה..
אך הלב מסרב לה..רוצה רק אותך..
זה משו שכתבתי על החברה הכי טובה שלי..
תגיבו בבקשההה...
יאאאא נשמהה שליי זה מדהיםם אבל עצוב בטירוף
תמשיכי לכתוב תמיד כי יש לך כישרון ענקי
אהבתיי בובה ותגידי לחברה שלך שתהיה חזקה
ולא תאבד תקווה!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גררררררררררררר....
על הבנים הסתומים האלההההההההה!!!!!!!!!!!!!,
זה מושלם ועצוב בטירוף!!
יאאאאא איזה מתוקות!!!!
נאפי..תודה רבה חיים שילייי!!! את יודעת מי זאת?! מעיין...חחח..
ילדונת_17 תודה רבה נשמתייי..!
בובה זה מהמם
אבל גם עצוב 😢
יש לך כישרון אל תפסידי אותו...
שלך_תמיד תודה רבה מאמי..!
אין בעד מה נשמתי ואיזו מעיין חח?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מי את?
מאיפה ובת כמה?
וזה מש יפה אגב...!
נאפי מעיין מהפתגמים..חח..
אנונימית תודה רבה מאמי..!
elula קוראים לי מעיין..חח..
ותודה..