דמעות... רק הן על פניי זולגות!
לא מצליחה אותן לעצור
כי זה מה שעוזר לי את הכאב מהנשמה לפרוק!
מסתכלים עלי ולא מבינים
איך ילדה כה שמחה בשניה נהפכה לעצובה!
וכשאני אומרת שזה בגלל האהבה
הם צוחקים ואומרים "אל תדאגי זה יעבור בובה"!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תגיבו אנשים...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי מאמי שלייי...זה יפהה..!!!
תאמתתתת זה קרה לי לפני כמה זמןן..!!
וחוצמזה...זה מושלם כמו כל מה שאת כותבתת..
אוהבת אותך בובה שליי..!!!!!
מואההה..!
מורנושששששששששששששששששש
מושלם, מושלם, מושלם כ=מ=ו=ך 😉
אין על הכתיבה שלך מוכשרת שלייי
אוהבת אותך הכי בעולם מאמוש
מואהההההההההההההההההההה ענקיתתתתתתתתת
נאפי ממש ממש ממש ממש מושלםם כמו תמיד.....
מושלםםםםםםםםםםםם!!! פשוט מ=ו=ש=ל=ם..!!!
אני מאוד מקווה שזה לא עלייך מאמי..
ילדונות_17 תודה מאמי שלי!
דגלכח חיים שלי אני מקווה שזה כבר עבר תודה על הכל יפתי לוב יו תמיד!!
בת-אלושקה מדהימהה שליי תודהה יפתי מתה עלייך המוןן!
שנשןשנשן תודהה יפיופה שליי מואהה!
אנונימית1234 תודהה חיים שלי וזה לא עלי יפתי מתה עלייך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי זנ מהמם
יש לך סיגנון כתיבה מושלם
תמשיכיי לכתוב לנו
ושוב פעם---->מושלם!!
מורנייייי מדהימה , זה מדהים !! 😁
שלך_תמיד את מדהימה בובה תודה נשמה שלי מתה עלייך הכי בעולםם!!
LGhell לירזיי תודה יפיוף שלי אין עלייך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מהמםםםםםםםםםם
מוכשרת אחתתתת זהבדיוק מה שקרה לי....!!
כבר קראתי כמה דברים שכתבת וזה יפה כמו כל הדברים שראיתי..!!!
אין עלייך.!!!
אוהבתותך מווואההה 😛
יאא מאמי שלי תודה רבה רבה את מדהימהה לוב יו מאמיי
ואני מקווה שכבר התגברת ואם לא אז תהיי חזקה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*