מבטיחה לא להגיד כלום,
מבטיחה לשתוק,
מבטיחה להיות מי שתרצה שאני יהיה,
מבטיחה להשתנות,
מבטיחה לך הכל,
כל מה שתרצה אתן,
רק ב' ממך תבטיח לי,
שאתה עדיין לא יצאת מתוך חיי...
שאותך אני אראה,
לשניה אחד,
רק להסתכל לך בעיניים,
בעיניים האלה,
במבט הזה שבו התאהבתי...
בך...
כל כך מתגעגעת,
רוצה לראותך לשניה בודדה...
לשניה אחד...
לראות עם האדם שפעם הכרתי עדיין נמצא שם,
או שהוא כבר נעלם...
התפורר עם הרוח,
והחליף את מקומו בנאדם אשר אני לא מכירה...
לא מכירה ולא רוצה להכיר...
מתגעגעת,
למבטים האלה אשר תקענו אחד בשני...
בזמן שעברנו אחד לייד השני...
לחיוך ההוא,
החיוך המקסים שלך...
לדברים האלה,
הלא מוגדרים שיזכירו לי את העבר...
אותך ואותי...
אותי בתור ילדה קטנה ומאוהבת,
ואותך בתור אהוב ליבי
*******************************************
השיר הזה נובע מגעגועים, כאב ועצב,
תגיבו ב'...
ת' מראש 😉





