אני כותבת שיר ואני צריכה עזרה:
אני רוצה שהוא יצא מושלם..עם חרוזים והכל
ככה שלמי שרוצה לעשות לי טובה קטנה..
לשפץ?!?
בבקשה!!
הנה השיר:
א.מול החלון
מביטה אלייך
רואה שם את האור
שנמצא בעיינך
ב.יודעת שהאתמול לא נגמר
ומחר ישאר להכל
המבט לא יפול
(צריכה המשך)
פזמון:זה לא כל כך פשוט
לא קל
זאת לא האהבה
בכלל
ג. (עזרה)
אני לא כל כך מבינה בזה..
כתבתי אולי 2 שירים בחיים שלי וגם כשהייתי עצובה..
זה לא הצד החזק שלי!!
אבל יש פה הרבה מוכשרות שיעזרו לך בטוח!!
בהצלחה..
גלושק'ה- 😊
הנה מאמי מקווה שתאהבי:
א.מול החלון
מביטה אלייך
רואה שם את האור
שמשקף לי את פנייך!
ב.יודעת שהאתמול לא נגמר
ומחר ישאר אותו כאב מר!
המבט לא יפול
הוא ימשיך לקוות ואני כאן אשאר עם החלומות!
מחכה שאולי תבוא אלי,
תנשק את שפתיי ותגן עלי!
פזמון:זה לא כל כך פשוט
לא קל,
זאת לא האהבה בכלל,
זהו רגש לא מובן!
ג. אז אם זה לא כך מהי התחושה?!
האם רגש חדש שאל חיי בשניה נכנס?!
או אולי סתם הרגשה שאת ליבי באושר מציפה?
את התשובה אי אפשר לגלות,
זה משהו שאצלי בלב שמור עמוק עמוק!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*