תלמד מהטעויות שלך ילד,
ואל תחזור עליהם יותר,
תבין כבר שאותי אתה לא תקבל,
אני לא פרס,
אתה עשית הכל בשביל שהמצב יהיה כמו שהוא עכשיו,
אז תסתדר איתו,
אל תחשוב שאני אסלח לך כך סתם...
שעליך אחשוב 24 שעות ביממה,
שאבכה בגללך בלילות,
כמו שהיה...
המצב לא יחזור למה שהוא היה,
עכשיו זה עכשיו!,
מה שהיה נשאר בעבר!,
הוא יהיה קבור תמיד מאחור,
כי אני לא אתן לזה לחזור...
אתה לא ילד קטן שלא אחראי למעשים שלו,
אתה בנאדם בוגר ויודע טוב מאוד מה אתה עושה!,
הרסת הכל!,
אז עכשיו אל תנסה להחזיר את מה שהיה...
כי אתה צריך ללמוד מהטעויות שלך,
ולהפסיק להתנהג כמו ילד קטן!,
אני סובלת ואתה נהנה מהמצב,
לך אני לא אסלח...
הבטחתי לך ולעצמי!,
שגם עם העולם יתהפך אני לא אדבר איתך יותר אף פעם!!
****************************************
תגיבו...





