אוףףףףףףףףף איזה חייםםם עדין לא הספקתי להנות מהם כל כך וכבר היום הזה הרס לי את הכל היום הזה יום שכולו דברים רעיםםםםם
לא מספיק שהיה לי היום מתכונת ובקושי למדתי עליה ובכיתי עליה שעות כי לא היה לי את הכוח להתרכז (אבל הלך לי טוב המתכונת)
ועדו אחרי זה חברות שלי הלכו מכות אז הפרדתי בניהם וצעקתי על חברה שלי שתפסיק להיות שקרנית ושתגיד פעם אחת את האמת למה כל הזמן היא רבה עם אנשים (כדרך אגב היא עושה זאת כי יש לה גב וי ש מי שייגן עליה אז היא עושה על כולם דעאוונים איך שלא רושמים את זה) ועוד אומרים לי שאני חברה גועל נפש בגלל שאמרתי להם את הפרצוף במקום..
במקום לשמור על קור רוח בחיוך רחב אני מגיעה לבית אח שלי עם 39-40 חום כולו לוהט מחום לא מדבר לא שותה לא אוכל במיטה כל פעם שנרדם אחרי 5 דקות קם להקיא את מה שאין לו להקיא או שהוא משלשל
מחבק אותי חיבוק שכבר לא רוצה לעזוב אותי ואני בוכה כמו איזה ילדה קטנה כי אחי א'פעם לא מחבק אותי ככה.. 😢 😢
ולבסוף נקרעו לי העדשות שעלו 120 שקל צבע ירוקקקקק
במילה אחת יום פשוטטטט חראאאאאאאאאאא 😢
אוף למה זה היה חייב לקרות..?!
טוב עזבו אני סתם מזיינת לכם תה'שכל חולה עלייכםם נשמות... מואההההההההה
היתי עוזרת לך אבל אני במצב יותר גרוע משלך
אתמול גיליתי שאחי הגדול ניתפס על סמים ואני לא ידעת כלום חוץ מזה שהוא ניסה פעם אחת
היתי חולה שבועיים ואף אחד אפילו לא תרח לישאול אותי מה שלומי אפילו לא באיי סי קיו
חזרתי להיתאמן כשיש לי תחרות שבוע הבא זה שהיתי מאוהבת בו מתיחס אלי מגעיל מתמיד פיתחתי אובססיה לילד שבחיים לא שמעתי מדבר
אף אחד לא שם עלי כולם כול הזמן צריכים ממני דברים וכשאני עונה במגעילות אפילו לא שואלים מה קורה איתי
בחיים לא הייתי יותר מגעילה לאנשים אפילו עכשיו הטלפון מצלצל ולא בא לי לענות
כבר היתחלתי לדמיין איך אני טלה את עצמי והסיבה שזה עדיין לא קרה זה זה שאני פוחדת שהחבל יקרא
אז חומד אנחנו אל אותה סירה...
מקווה שיהיה בסדר איתך......
מאמי אני מזה מצטערת בשבילך.. גם לי היה חשד שאחותי לוקחת בסוף מתברר שזה לא היה סמים..
זה לא משנה זה עבר מזמן כבר היתרגלתי שאני לא יודעת אליו כלום
הוא נאנס שנה שלמה כשהוא היה בכתה ח' ע"י ילד מהקיבוץ ואני האחרונה שידעתי אל זה
עזבי אני במצב רוח רע סתם אני לא הייתי צריה להפיל את זה עלייך אני מקווה שאת בסדר
יאא..
תרגישו טוב מתוקות!!
=]
ותמיד תזכרו שהכל קורה לטובה.. אם משו רע קורה משו אחר טוב יבוא במקומו..!!
גלושק'ה- 😊 =]
מאמי יש ימים כאלה אבל הכל עובר בובה
תהיי חזקה אל תתייאשי מאמי
לגבי המתכונת הכי חשוב שהלך לך טוב בסוף
וטוב עשית עם חברות שלך מה עדיף לשמור בבטן
או לדבר מאחרי הגב שלהם? מה שעשית מראה
שאת חברה אמיתית!
לגבי אח שלך החלמה מהירה מאמי שירגיש טובב
ולגבי העדשות אין מה לעשות בובה... עם כמה שזה מבאס
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*