בחדרה האור כבה אולי עשתה שם האהבה
לך הבטיח ארמונות ומכרה לך אשליות
גם אני כמוך אהבתי מאהבות אני נשרפתי
אייייי מה לעשות ילד כי גם אני מאהבות
אני נשרפתי....
מתגעגע אלייך אהוב
לו רק ידעת כמה את חשוב
מתגעגע ואין בליבי מנוח
כי אותך קשה כל כך לשכוח
הלב זקוק לחום ליבך
חסר לי כל כך מגע ידך
אם את שומע את קולי
שובי נא..אהובתי..
מה שאויב לא היה עושה עשית לי אתה
כשלעזרה זעקתי לא העפת מבט
מה שאויב לא היה עושה עשית לי אתה
כל החלומות שבניתי בשניה הרסתה
כמו מתוך חלום הזמן עצר פתאום
הלכת פרסת כנף ואת חיי קטפת
עת לאהוב ועת למוות ילד
אם מחר עוד אחיה זאת לא אדע
לפני שאלך אל תוך האפלה
תני לראות אותך בפעם האחרונה
לא אמות עד ששוב אראה אותך
לא אמות עד ששוב אהיה שלך
בלעדייך כבר מה יכול להיות
שאין בי כל תקווה כל רצון לחיות
כמו מתוך חלום הזמן עצר פתאום
הלכת פרסת כנף ואת חיי קטפת
עת לאהוב ועת למוות ילד....
איזה עצוב ומרגש מאמי
ממש ממש יפה
יש לך כישרון ענקי
תמשיכי לכתוב תמידד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שיר יפה ועצוב ברמות....
תמשיכי תמיד לכתוב
אוהבת המון שני
שיר ממש יפה
רואים שכתבת את זה מכל הלב!
אל תפסיקי לכתוב!!! 🙄
מגניב לאללה....יפה לך..
הקטע השני קצת מזכיר לי שיר דיכאון..לא חשוב..
תודה לכל מי שאמר שזה יפה-אני עדיין לא יודעת איך כותבים לכל אחד בניפרד-אני דיי חדשה-
אני עוד אכתוב
אין בעד מה מתוקה ופשוט תעשי העתק הדבק על השם שבצד בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דרך אגב ברוכה הבאה מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 19/04/2005) דרך אגב ברוכה הבאה מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כתבתי עוד שיר..תראי
מקווה שתואהבי
איפה כתבת מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 20/04/2005) איפה כתבת מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תראי בכל האשכולים יש את שלי הזה "שיר שכתבתי" ועוד אחד כזה "עוש שיר שכתבתי" כן כ ן ככה עם הטעות..חחחח