מה קורה נשמותיי??
כתבתי שיר על החבר שלי..😊ובקרוב יש לו יומולדת ואני מתלבטת אם להביא לו את זה...אז בבקשה תרשמו תגובות ותגידו מה דעתכן...תודה אוהבת אותכם!
****************************************************************
מלאך שלי,אני חושבת עליך,
מתגעגעת ורוצה רק לרוץ אליך!
רוצה להראות לך כמה מקום תפסת בליבי,
כמה זמן חיכיתי כדי שתהיה שלי.
רוצה להרגיש אותך בכל דקה בחיי,
ללטף את פניך באצבעותי.
ללחוש לאוזניך מילים יפות,
ולשפתיך לנשק ולמחות את הדמעות.
רוצה להיות איתך,רק אני ואתה,אתה ואני,
להראות לך עד כמה אתה חשוב בשבילי!
רוצה שתהיה הכי מאושר בעולם,ושתדע בשבילי אתה הכי חשוב מכולם.
אני אוהבת אותך,אהבה נצחית,אהבה ללא קץ אהבה משמעותית,
נכנסת לחיי כמלאך משמיים,היית לצידי בכל מצב
כשהייתי עצובה הכנסת חיוך לפני,אתה האיש אשר הכניס אור לחיי.
לפני שהכרתי אותך,לא ידעתי מה משמעות המילה לאהוב,
אבל אתה לימדת אותי,מה זה להיות נאהבת,מאוהבת,אוהבת עד כאב.
אתה חיי,ואתן לך אותם,כשרק תבקש,בלי להסס,אפילו החיים עצמם אינם משתויים לאהבה שלי
כאשר אתה מחבק אותי,אני מרגישה בטוחה,יודעת שתשמור עלי ושלא יגרם לי כל רע,
כשאתה מנשק לי,בשפתייך המתוקות,אני יודעת שאני נמצאת בידים הנכונות.
כשאתה לוחש לי,או צועק זאת בקול,אני אוהב אותך,ליבי מתמלא באושר,כי אני יודעת,שהאהבה שלנו
היא אהבה אמיתית,אהבה כנה אהבה כל כך משמעותית!
בלעדיך,הייתי בן אדם אחר,בזכותך,אני מאושרת,ואיתך,אני אשאר,
אעמוד לצידך בטוב וברע.
ותזכור שאני...
א=ו=ה=ב=ת
א=ו=ת=ך!!
********************************************************************
😁





