אוקיי אז אנשים רושמים שהם ניפרדו מבני הזוג בכלל שהם זילזלו באהבה...
ובגלל שהם יודעים שהצד השני אוהב אותם מאוד..
השאלה היא-למשל אני אוהבת מישהו מאוד מאוד והוא מזלזל באהבה שלנו.. מה זה אומר מזלזל באהבה? איך הוא מתנהג?
ואיך אפשר להפסיד מזלזול.. כאילו אם מישהו בטוח שאוהבים אותו.. אז הצד שאוהב יעלב/יפגע/יתרחק/יכעס?? מה??
מקווה שהבנתם את השאלה כי אני לא ממש יודעת איך להסביר אותה!
מאמי הרגשה של זילזול בקשר מרגישים שהוא לא עושה מספיק בשביל
שהקשר יהיה טוב וכיף שהוא לא רוצה להיפגש יפה
שהוא לא מעריך את האהבה של הצד השני
שהוא לא תורם לקשר וכל הדברים האלה
וזה גורם לכל מה שאמרת ביחד!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה עם כל מילה של נאפי! 😊
אין בעד מה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני חושבת שלזלזל באהבה זה לקחת את הבן או בת הזוג כמובן מאליו..
שירנו'ש מזאת אומרת מאמי? כאילו שלא מעריכים אותו?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לדעתי זילזול באהבה שזה לא 50:50
שאחד עושה יותר מהשני...ומהשני לא איכפת בכלל
לדעתי שקורה דבר כזה ...זה לא אהבה!!!!!.....
אני מסכימה עם התגובה שמעליי ואני יסביר לך..
נאמר שקבעתם והוא הבריז..
הוא אמר שהוא יתקשר והוא לא יתקשר
ליד חברים או בכלל שאתם לבד הוא לא מכבד אותך..
כל דבר שהוא עושה שגורם לך להרגיש רע..
זה בעצם זילזול מצידו באהבה שלך
זאתי דעתי..
אוהבת
שלי!