והוא מאוד ארוך... הייתי ועדיין אני כותבת שירים על זה וקיצור כל פעם שאני בדכאון ממנו.. מאותו ילד 😢
אני יודעת שזה קורה למלאא פהה אז רציתי לשתף אותכם..
אגב-- השיר שרשום השורה הראשונה.. הוא ידע.. אבל אמרתי לו שלא והוא האמין.. אתם לא יודעים איזה תסבוכים יש לי בחיים, זה הסיבוך שהיה לי לפני חודש...
אוהבת
אני אוהבת אותו והוא לא שם לב
שאני חושבת עליו הלב רק כואב
ניסיתי לשכוח.. חשבתי שהצלחתי
אך הלב מזכיר לי את כל מה ששכחתי
אני אוהבת אותו ואין מה לעשות,
אני אוהבת אותו וכותבת לי שטויות
רוצה כבר לשכוח מהאהבה אך לא מצליחה
מה כבר עשיתי שקיבלתי כזאת מכה?? כזו היא האהבה 😢
הוא פוגע בלב שלי, עושה מה שבראש
מדברת איתו והוא מתחמק, ופתאום קולטת שאליה הוא הולך,
נמאס מהיחס אבל הלב לא מקשיב
רוצה אהבה ממנו, אבל ליבו לא משיב!
בלילות חושבת עליו ועלי
יודעת שבשבילי זה לא כדאי...
כל כך אוהבת אותו, ולא מבינה איך!

-------------------------------------
😁
אני יודעת שאין הרבה חרוזים.. הוא אחרי שיפוצים.. כי שכתבתי לא חשבתי על השורות חשבתי על הרגשות
אני מאווד אשמח אם תגיבו לי ותגידו איך...





