יו.. כן, אהבה לפעמים יפה
ולפעמים היא טעימה כמו לאפה
אם היא מרגיזה כן אחי דפוק לה כפה
אז עכשיו.. עם חברה שלך אתה יוצא
אתה מאוהב את ראש ת'לא מוצא
לעזוב אותה אתה ממש לא רוצה
כן היא חברה שלך ואתה ממש מרוצה
הלב דופק חזק
אהבה זה לא משחק
אז תפוס ת'ראש עכשיו
כי יכול להיות שבסוף זה יכאב
וזה יקרה בגלל שעם חברה שלך אתה רב
אתה נעלב
ובסוף כמו כלב אליה ת'שב
יא אללה
ישר לערוץ 24
אל תשכח להביא איזה זמר מזרחי שישיר בפזמון
QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 12/04/2005) יא אללה
ישר לערוץ 24
אל תשכח להביא איזה זמר מזרחי שישיר בפזמון
חחחחחחח בדיוק 😂
חח נחמד++
השאלה כמה זמן לקח לך להמציא את זה...
אחות זה פריסטייל זה במקום..(2 דקות מקסימום)
חחחחחחחח אהבתי ברמותתת
QUOTE יא אללה
ישר לערוץ 24
אל תשכח להביא איזה זמר מזרחי שישיר בפזמון
חחח נכון!!
מוואה ענקיתתת 😛
מזהההה יפהה אהבתיי...בן כמה אתה?