א'..
עכשיו כשאתה יודע שאותך אני אוהבת
אני פה יושבת ולך כותבת,
סוף סוף סיפרתי לך, יכול להיות שזאת הייתה טעות?
פתחתי את הלב, אמרתי הכל
למרות שידעתי שאין מצב... איזו שטות!
תמיד היינו הידידים הכי טובים, ומקווה שכך ישאר,
ואם זה יפסק ליבי ישבר!
אתה היחידי.. אין לי אחר..
אתה תמיד שם כשאני צריכה
וכשלא טוב לי,
איתך אני מוצאת את שביל הבריחה
דיברנו על הכל, דיברנו חשוף!
אתה זה שתמיד העלה לי את החיוך על הפרצוף..
ואתה גם חתיך, כ"כ יפה שזה כואב,
ממש קשה שלא להתאהב
אני סומכת עלייך בעיינים עצומות
יודעת שאם סוד נכנס השפתיים נשארת אטומות.
תמיד נתת לי תחושה שאני מושלמת
ואז מגיעים הלילות ואני עלייך חולמת
לאט לאט אני את הכאב צוברת..
כי אני יודעת שבליבך יש אחרת
אמרת שלך אני חשובה
ולא תתן שדבר בי יפגע
אבל אתה לא שם לב, אולי בלי כוונה
אבל אתה פוגע לי בלב, ואין לו הגנה
ועכשיו כשספרתי לך הכל מהכל
מה שהלב אומר והפה לא יכול
רק דבר אחרון נותר לי להגיד
אני כאן בשבילך תמיד..
שלך, אוהבת, ואיתך לנצח בטוב וברע
קרן..
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!! ממש אבל ממש מ=ה=מ=ם!! יווו זה כזה כזה! ואוו כל מילה נוספת מיותרת!
מדהיםםם
ואיייי פשוט מהממם!! 😊
QUOTE (לק_שחור @ 12/04/2005) מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!! ממש אבל ממש מ=ה=מ=ם!! יווו זה כזה כזה! ואוו כל מילה נוספת מיותרת!
מסכימה איתה!!! באמת כל מילה נוספת מיותרת!!!
אוהבת אותך המון!!!!!!!
יאאאא מאמי שיאא השלמות אין לך מושג כמה אהבתי
תהיי חזקה ותלחמי על האהבה שלך
ותמשיכי לכתוב בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אי-זה מתוקיות!!!!
תודה בובות!
זה מה שנקרא מכתב מהלב..
חיחיחי ואין לי הרבה מה להלחם, אני יודעת שזה בלתי אפשרי דיברנו על זה לא מעט..
קרןןןןןןןןןןןןן זה כזה מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!
אהבתי נוראא..
תמשיכי לכתוב יש לך את זה...!!
לאב יוווווווווו,
אורוש
מאמי זה מהמם..גם מבחינת המילים והחרוזים וגם כי זה ממש אמיתי.!!
יאא מאמי אנלא יודעת אם זה אמיתי אבל זה מעלףףף וזה גם מתי עלייייי
אם זה אמיתי אז אל תהרסי תידידות בניכםם
ומה היתה התגובה שלו??
דיייי...
תמשיכו.. 😁
חחח
מאמי.. מה שאני מרגישה אמיתי..
כל מה שכתבתי אמיתי
אבל לא נתתי לו ת'מכתב הזה..
אני אתן לו רק כשאני לא ארגיש אליו כלום
וזה יקרה בקרוב כי אם אני מבינה שאין מצב אז אין מצב וזהו!
אין לי מה לחפש במקום שמשעמם בו..
ומשעמם לי לאהוב מישו כשאני יודעת שאין מצב לגמריי
ועוד אני והוא מכירים טוב ככה שבכלללל
ובכלל מה זה תודה על התגובות
וואי איזה מכתב
רואים שהוא נכתב מהלב..מאחלת לך בהצלחה בהמשך..
מאמי תמיד יש על מה להלחם
אל תאבדי תקווה ואין בעד מה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאא!!
זה מדהים מאמי!!
אל תאבדי תקווה!
בהצלחהה!!