לא הייתי כאן הרבה זמן,
אבל עדיין להרגשתי שאני צריך לכתוב שאני עוזב
היו רגעים יפים
והיו רגעים עצובים.
היו מתחת ועצבים... וכו וכו..
אבל פשוט אין לי חשק להמשיך להיות
בפורום אולי מדי פם אני יכנס לפורום רק להנמשיך תסיפור..
וני ינסה כמה שיותר לדחוף פרטים בשביל לסיים אותו מהר.
באבה טל
אוףף טלו'שש למה??? 😢
מה ניסגר עם כולם שהם עוזבים........??
חבל שאתה עוזבב נשמה
אני יתגעגעע 😁 חחח
מוואה ענקיתתת 😛
למה מי עוד עוזב?
וסורי....
מי עוזב? וואי מ-ל-אאא חחח אממ רומי ונהיר ואממ עוד אחד חחח שכחתי איך קוראים לו.....!
חחח קיצר מלאאא אוףף אבל למה אתה עוזב? 😢
מוואה ענקיתתת 😛
לאאאאאא
טל למה?!!!!!!!!!!!
טל אתה הבן ההכי חמוד ונורמלי!
ובגללך מצאתי קצת תושיה בבנים!
פליזז תישארר
חדשה פה,אבל לא משנה:]
חח ילד ישך שגיאה-באהבה.
צטערת הייתי חייבת 😉
חח וסתם כדי שתבין,שפורום אמור להימאס מתישהו.
אבל אם אתה עושה אתזה(את העזיבה)כדי לקבל צומי-זה מראה על טמטום.
חוקי הפורום:
http://www.lovesite.co.il//modules.php?nam...ums&act=SR&f=20
[ואני אישית מסכימה עם התגובה מעלי, אז חלס עם דברים כאלה!]
לודה,
מנהלת פורומים ראשית!