כתבתי עכשיו.....
אבל בכל זאת זה לא עליי אבל אני בטוחה שמישהי תזדהה עם זה פהה......
הנה לכםם..:
מתגעגעת אלייך..
לאור שבעייניך,
לחיוך שעל שפתייך..
למגע של שתיי ידייך..
מתגעגעת..
לאותם הימים שאמרת לי שאוהב אותי
שפינקת,חיבקת והענקת..
היום אני יודעת שהכול היה שקרים
אז יאללה ילד צא לי מהחיים
אותך אני אוהבת,קשה לשכוח..
אתה מסתובב לי כל היום במוח
לא נותר בי כוח עוד להתמודד עם הכאב הזה
הכאב שעוטף ולא עוזב..
לך ילד..עזוב אותי צא מחיי
יותר לא תראה דמעותיי...
קשה להתמודד עם העובדה שאותי עזבת
קשה לדעת שאני עוד אותך אוהבת
הלב לא מוותר,הכאב מתגבר ומתגבר..
למה זה קשה כל כך אלוהיםם?..
למה זה לא קל..כמו בסרטים??
החיים לא ממש קלים..הם רעים-מגעיליםם..
נמאס כבר אלוהיםם גם אותי אתה שונא???
תן לי את הכוח להמשיך...לחיות לבלות להנות..
בבקשה...
חברה טובה היית,כאחות
האמנתי בך בעיינים עצומות
לי את זה עשית
לקחת לי אותו-רימית..
המשחק עכשיו ביידים שלי
לא תהרסי יותר את החיים לי
לא לא אל תגידי שמצטערת
לך יותר לא מוותרת...
יבוא היום תשלמי
עכשיו לכי תזדייני...!!
תגיבוו 😁





