שיר שמדבר על מה שיקרה לי עוד כמה חודשים
יושב מתחת לעץ האלון העתיק ימים
מסביבי רק שדות ירוקים ופורחים
מרים מבטי לשמים
אין אפילו ענן או שניים
רוח נעימה מלטפת את הפנים
חמימה כזאת שמעלה מחשבות נעימים
את עיני אני עוצם לאט
נהנה מכל רגע קט
מדמיין לעצמי את אחד הטיולים
שעשיתי בקיץ עם חברי הטובים
אבל עכשיו כעבור שנה
שכל אחד לדרכו פנה
כל מה שנותר זה רק להנות
מכל רגע שהיה שיהפוך בקרוב לעבר הרחוק
😢 😢 😢
פיייי כבר 18!!! איך גדלנו חחח
לא נורא שיוש עוד כמה חודשים הסדר והכל יהיה טוב! חברים חדשים זה טוב וזה מרענן וזה חיוני!!!!! אז לא לדאוג 😉
איזה עצוב אמאא אבל למה את חושב ככה?
חברים זה בטוב וברע וזה לא אמור להשתנות
תשמור על החברות שלכם חבל שהיא סתם תהרס
ואל תחשוב שלילי
תמשיך לכתוב כי יש לך כישרון ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה מדהים מאמי!!!!!!!
זיכרון זה גם משהו..
אוהבת המוווווון
שלי!
הכוונה שאתה מתגייס?
אז מה.. רוכשים חברים חדשים אבל שומרים גם על הישנים! 😊
על אחרי יב
שכל אחד הולך לדרכו
למרות שלא תשמור קשר עם כל החברים שלך מהבית ספר...
תוכל לשמור על קשר עם חברים קרובים... אז זה לא נורא...
ואז בפגישת המחזור תוכל לראות את כולם...
QUOTE (שי18שש @ 12/04/2005) זה פשוט סוף של תקופה יפה
לכל סוף יש התחלה 😉
דלת שנסגרת פותחת דלת אחרת 😉
קיצר.. נגמרה תקופה יפה אחת.. ותתחיל תקופה יפה אחרת 😊
יור גרואינג אפ 😁