כבר כמה חודשים שלא הייתי באתר
הנה בתור פיצוי אני מעלה שיר שכתבתי לא מזמן:
אי שם בגן גדול קסום
צומח לו פרח קטן אבל יופיו עצום
בגן הגדול ישנם המון פרחים יפים
אבל הפרח הזה הכי יפה ומקסים
מרקמו משי וצבעו ארגמן
ועליו לא נושרים מעולם
במרכז הגן הוא גדל
כל פרח לידו נראה כמו צל
אני רוצה נורא לקוטפו
אבל הוא מאיים עלי בקוצו
הוא אומר לי: "היזהר בי אל תיגע
אני לא מיועד בשבילך"
אולי באמת פרח יפה כזה ואדמוני
לא מתאים לאדם פשוט כמוני
אולי בגלל שהפרח הזה כל כך מושלם
הוא ישאר לו בודד לעולם
אבל אני, פרחים רבים סביב לי
אולי לא יפים כמו הפרח האצילי
אבל לי זה יספיק
גם מאותם פרחים שמחה רבה אפיק
מאמי אני זוכרת אני שמחה שחזרת
לאן נעלמת מאמי?
יצא מושלםם אבל גם דיי עצוב
אתה לא סתם אחד כמוך אתה משהו מיוחד
כמו כל אדם שקיים
תמשיך לכתוב כי יש לך כישרון כתיבה ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סליחה לודה פשוט הרבה זמן לא הייתי פה
מה ממצב נאפי????
שנים...
חחח לא צריך להגזים
אהבתי ממש יפה !!
שמחה שחזרת
שיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי אני בהלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
הבגרויות רק התחילו!!!!
השיר ממש יפה אבל נראה לי שקראתי אותו... מעניין אם אתה יודע מי אני...
ואממ... אסור באמת נושאים של חזרתי וכו'... אני מנהלת טובה הפעם... 😉
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 11/04/2005) שיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי אני בהלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
הבגרויות רק התחילו!!!!
😕
חחחח תודה
עיני( קיצור של ....) מה את עושה פה????? חחחחחחחחחחח
חזרתי רק כדי לפרסם שירים😊
די כבר נמאס מללמוד כל הזמן רק שהבגרויות האלו יגמרו כבר
חחחחחחח לודה פשוט הוא עזב בתירוץ שהוא מתחיל ללמוד... פחחחח סתם סתם.. פיזיקה 5 יח"ל זה לא צחוק
וכן אפשר להגיד את השם שלי... זה לא סוד... ואני.. אממ.. מנהלת...?
למה מנהלת עם סימן שאלה?!
את מנהלת של פורום כללי! 😊
חחחח ניסיתי להעביר טון דיבור חחח
חחחח שי אהבתי את השיר אני יחסית חדשה אז לא היכרתי אותך
אממ וטוב שיש בנים באתר הזה חח יגנו כאן על המין הגברי שהבנות כאן מורידות לקרשים חחח
חחח תודה
אני לא כל כך מעודכן במה שהולך בפורום הזה
אבל בכל אופן אני אתן קצת רקע כללי עלי למי שלא מכירה
קוראים לי שי אני בן 18 מפ"ת
אני דתי
אוהב לטייל ושונא לימודים😊