הוא היה רוצה לעצור את הכל
להקפיא את אותו הרגע
היא הייתה רוצה לתעד ולזכור..לא לשכוח..לא לברוח..
אך לפתע..
עינהם נחשכות כאשר החשיכה יורדת
ושתיקה משתלטת את נשימתם עוצרת
ואותה המלה שנקטעה
קוראת היא בשמו..קורא הוא בשמה..
הוא היה רוצה רק לחזור לאחור
לשחזר את אותם רגעים נפלאים..
היא הייתה רוצה לשמוע שוב את אותן לחישות..
לחוש את אותם רגעים..
אך לפתע..
עינהם נחשכות כאשר יורדת
ושתיקה משתלטת את נשימתם עוצרת
ואתה המילה שנקטעה
קוראת היא בשמו..קורא הוא בשמה..
מממ..
שיר שלי..כתבתי היום..
ממ..אהיה שמחה לקבל חוות דעת מיכם..
אוהבת..רומיי=)





