אני בכיתה ח'..אני וידידה שלי היתנשקנו ליפני כמה ימים ומאז אנחנו מיתנשקים הרבה ומיתחבקים וכול זה ואני אוהב אותה והיא אמרה שהיא מרגישה כלפי משהו אך אני לא יודע מה אנחנו עכשיו....
מישהו יכול להגיד לי עם אני והיא עכשיו חברים או מה.....ועם זה עכשיו חשוב לדעת עם אנחנו חברים או לא..........
***פעם הבאה תני לנושאים שלך כותרות עינייניות! לודה, מנהלת פורומים ראשית!***
מאמי לדעתי אתה צריך לשאול אותה .....מה היא מרגישה כלפייך
ואתה צריך לדעת אם אתה רוצה משהו רציני איתה ...קשר של חברים!
אז תדברו אל זה ....אל תשאיר את זה ככה ..כי זה לא יגיע לשום מקום
אני שאלתי אותה מה היא מרגישה כלפי אבל היא אמרה לי קר שהיא תמיד הרגישה כלפי משהו אך לא יכלה להודות בזה,ושאלתי אותה אתמול מה אנחנו עכשיו והיא אמרה שגם היא לא יודעת......זה חשוב ביכלל לדעת מה אנחנו עכשיו?...אנחנו יכולים להמשיך להיות גם איך שאנחנו עכשיו?
אז המצב שלכם הוא יזיזים מאמי......שעושים רק את זה ואין לכם הגדרה
ואם אני רוצה שניהיה חברים אז כדי לי לישאול...?
לדעתי כן....מה אתה מרגיש כלפייה??..שאתה מנשק אותה אתה מרגיש משהו???
היי מותק...
שמתי לב שאתה חדש...אז...ברוך הבא! 😊
אני מיכל...ואני מנהלת הפורום הזה... 😊
לדעתי..אם אתה אוהב אותה..ואתה רוצה שתיהיו חברים...
אתה צריך לשאול אותה את זה....
אני מאמינה שהיא תסכים!!
בהצלחה!
תעדכן אותנו 😊
QUOTE (אנטנה @ 11/04/2005) לדעתי כן....מה אתה מרגיש כלפייה??..שאתה מנשק אותה אתה מרגיש משהו???
אני מאוהב בה עד מעל האוזניים........אני מרגיש בעננים כשאני מנשק אותה
אז תדבר איתה על זה שאתה לא רוצה סתם קשר ....שאתה רוצה משהו יותר מסתם קשר
אל תשאיר דברים בלב שלך תשתף אותה בזה!
תאמת בדר"כ זה כן חברים אבל תשאל אותה
כדי ששניכם תדעו בדיוק אם כן או לא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תשאל אותה כזה:"תגידי מה אנחנו ידים חברים מה!?"
וכדי שתשאל אותה ולא תמשיך ככה כי עכשיו אתם בלי מחויבות ונוכל להיפגע אם פתאום היא תילך למישו אחר...😢
ביקשתם שאני יעדכן אותם מה ניסגר בסוף.........אז ככה......אמרתי לה שאני אוהב אותה והיא אמרה לי שהיא גם אוהבת אותי ודיברנו לגבי מה אנחנו בידיוק ועכשיו אנחנו....חברים!!!
תודה ענקית לכולם על העצות!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה חמוד שמחה בשבילך
המון המון בהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שיהיה לך המון המון המון בהצלחה נשמה!!!!