נחשו מה?!,
נכון אושר?!,
הידיד הכי הכי הכי טוב שלי והמדהים?!,
היינו פעם חברים,
לפני שהתחלתי לצאת עם דורון,
אני ואושר נפרדנו כי לא היינו מאוהבים,
מצד אחד הייתה בינינו משיכה מינית ומצד שני היינו כמו אחים,
לא יכלנו להיות חברים כי לא היתה בינינו אהבה בין חברים,
קיצר זה מסובך לגמרי!,
אז אתמול 😛 ,
אני והוא יצאנו לבד,
אנחנו הרבה פעמים יוצאים לבד,
ועדיין יש בינינו ת'משיכה המינית ואנחנו מאוהבים אחד בשני אבל כמו שאח אוהב את אחותו,
אז תכל"ס אתמול חזרנו להיות חברים,
יאפיייייייי 😁 😁 😁 ,
לא יודעת מה קרה,
אבל לא יכלנו יותר!!,
הוא לעומתי יצא עם הרבה בנות מאז שנפרדנו,
ואני יצאתי רק עם בן אחד,
הוא אמר לי שהוא שיקר לי,
והוא היה תמיד מאוהב בי,
ולא כמו שאח מאוהב באחותו,
ולא סתם משיכה מינית,
אלה אהבה בין חברים!,
והוא לא אמר לי כלום בשביל לא לפגוע בי,
בגלל זה הוא גם יצא עם הרבה בנות אחרי שנפרדנו,
בשביל שאחת מהן תצליח להשכיח אותי ממנו סופית,
אבל זה לא קרה,
ואתמול הוא סיפר לי את זה ברגע מאוד אינטימי 😛 ,
קיצררררר,
אני רוצה לפתוח איתו דף חדש,
הוא יודע שאני לא מאוהבת בו כמו שחברה מאוהבת בחבר שלה,
אבל הוא הבטיח לי שהוא ישכיח ממני את דורון אחד ולתמיד!!,
וגם היום סיפרנו על זה לדורון,
כל החבר'ה כזה נפגשו בייחד,
ואני ואושר היינו מחובקים,
דורון וחברה שלו גם לא נשארו מאחור,
אז דורון כזה איחל לי ולו מזל"ט,
והלוואי ואני אשכח אותו אחד ולתמיד,
כי לא מגיע לו שאני אחשוב אליו,
תאמינו לי גם אני לא יודעת מה נכנס בו,
מה פתאום הוא מתחשב כזה,
אז קיצררררררר תאחלו לי מזל"ט,
כי אני הכי מאושרת שיששששששששששששש,
למרות שמתפוצץ לי הראש,
אז לילה-טוב לכם/ן זזתי לנמנם קצת,
אולי הכאב ראש יעבור,
אוהבת מווווווווווווואההההההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נ.ב.
אושר מלאך שלי מאוהבת בךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😁
ואאאאאאאאאאיייייייי איזה כיף לך!!! מזל טוב!!!!
שיהיה אך ורק במזל ומקווה שאכן תצליחי לשכוח את דורון!!
😊
חחח איזה חמודה
אני שמחה בשבילך..מגיע לך להמשיך הלאה,כל הכבוד לך!
אני בטוחה שעם הזמן האהבה תתחיל לפרוח גם מצידך וב"ה תהיו זוג מאושר ומאוהב.
המון מזל-טוב ובהצלחה!!
יאפייייייייייייייייייייייייייייייי 😛 ,
איזה חיוך יש לי עכשיו על הפרצוף חבל"ז!!!!!!!!!!,
מפה לאוזן 😂 ,
ת' רבההההההה רבההההההההה לכןןןןןןן!!! 😁 😛 😎 😉
😍
הודיהההה כפרה מזל טובב בובה
אני שמחה בשבילךך נשמתי
מוואה ענקיתתת 😛
וואייי הודיה מאמי אני הכי שמחה בשבילךךךךך 😁
יווו חיחי איזה כיףףף מאמי מאחלת לכם כל טוב ביחד
שתהיו מאושרים ומאוהבים חיחיחי
מקווה בשבילך שתשכחי את דורון באמת ותתאהבי באושר!
חיחיחי וואייי את לא יודעת איך אני שמחה בשבילךךךך
בהצלחה יפתי חולה עלייך מווווואהההה
מי מתוקה מי?!?! חולה עלייך הכי בעולם
המון מזל טוב נשמה שלי שיהיה לך המון
בהצלחה ותהנו ביחד כמה שאתם יכולים
אוהבת אותך בובההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מתוקה אני מזה מאושרת בשבילך!!!! =))
מקווה שתשכחי את דורון!
ואושר נישמע לי גבר גבר..חחחח
רציני הוא נישמע לי ממש מתוק ושהוא אוהב אותך באמת...
אז המון המון מזל טוב!!!
אוהבת אותך המון!!!! =))
ובהצלחה יפתי...
חן:
ת' יפתי מווווווווווווואהההההההה לאב יו!!! 😁
****************************************
גילי:
אין עלייךךךך מוווווווווואההההההההה,
חיים מושלמים שלי!!,
לאב יו!!!,
ת' בובה שלי!! 😁
**********************************
נאפי:
אחות קטנה מדהימה שלייייייייי!!!!!!!,
ת' חיים מדהימים שלייייי,
גמני אוהבת אותך יפה שלי!!,
אין עלייךךךךךך!!!!!!!!!,
אממממ...
את 😊 😁
***************************
Gum:
איזה מתוקה!!!,
ת' בובה שלי!!!,
איך קוראים לך יפתי?!,
כן!,
גבר גבר!!,
שרק יהיה לי בריא!! 😁,
הוא מושלםםםםםם!!!!!!!!,
כה,
מאוהב ומטורף! 😁 ,
גמני אוהבת אותך המון נישמתי!!!,
מווווווווווווואהההההההההההההה 😁
מאמושששששששששששששששששששששש
מזל טוב אמן תהנו יחד ויאללה חחח לעבודה!!!
יש לך מישו להתאהב ומישו לשכוח!!!!!!!! =]
חחחח כה צודקת!,
לעבודה!!,
למרות שאושר בנאדם מדהים,
ונראה לי שהוא כבר הספיק לטפוס אצלי מקום בלב!!,
ובקרוב מאוד אני אשכח את דורון 😁 ,
בעזרת השם!! 😉 ,
ת' חיים מושלמים שלי 😉
בובי קוראים לי סמדר.....
ושוב המון המון מזל טוב!!
אוהבת אותך המון!!!!
מזל טוב לכם...
הרבה הצלחה... ושתאריכו ימים..חיחי=]
מואה..לילוששש
סמדר:
נעים מאוד מאמי,
שמי הודיה 😉 ,
ת' עוד פעם יפתי 😁 ,
גמני אוהבת אותך המון!!!,
מוווווווואהההההההה
*******************
ליטל:
חחח ת' יפתי 😉 ,
מוווווווווואהההההה 😁