אל תדאג הכל עובר בקלות
החיים איתך היו טעות..
חשבתי ליהנות חשבתי שיחד נירדם
ונראה עולם שכולו טוב ולא נתעייף..
אבל אל תדאג אני אהיה במקום אחר ושם יהיה לי טוב..
אני עלייך תמיד חשבתי כשהיינו כשלא היינו התגעגעתי..
הרגשתי רגשות עזים נמשכתי אלייך כמו לא יודעת מה
ומה אני מקבלת בתמורה? ילד רדום שלא מבין מה אני שווה?
לא מותק הזמנים האלו עברו עכשיו אני רואה הכל ושמחה שהעניינים
התבהרו!!!
אל תדאג אני אהיה במקום אחר מקום שכולו חלום ואינו עוטף כלל בכאב!
אל תדאג אני אהיה במקום אחר מקום שכולו אהבה ואין בו מקום לקנאה..
אני אהיה במקום אחר מקום שבו לא יהיה "אתה" רק אתה ולא אחד אחר..
אל תדאג.. לאט לאט יורד לי ממך..
עוד מעט תמצא אותי במקום אחר
לא יעזור שתגיד שאתה אוהב
כי כשאני אהבתי עליי בכלל לא היית חושב..
ועכשיו כואב לי אני יודעת שזה עוד ייכאב
כמו חץ ללב נכנסת ושברת את מה שהוא הכי אהב..
הלב גדל והרגיש בטוח עד שהכל נהרס
אבל אל תדאג אני אהיה במקום אחר מקום בטוח רחוק ממך..





