כשעברת לידי ישר הסתנוורתי
שתי עיניך בי הביטו וגרמו לי לחלום
איך התאהבתי?
ולא חשבתי...
שאתה רוקד על כמה חתונות!!!
כל מילה שנייה שלך היא מזוייפת
ואתה תמיד צובע בוורוד את העולם
איך התאהבתי?
ולא ידעתי....
שאתה צוחק עלי ליד כולם!!!!
בובה פראית==>זו לא אני
אם אתה שחקן קבוע אז אתה לא בשבילי!
בובה פראית==>זו לא אני
מה בסך הכל רציתי שתהייה לעד שלי?
מישהו אמר לי פעם..."צאי ממנו"
"הוא אחד שרק מבטיח,הוא אלוף בהבטחות..."
איך התאהבתי?
ולא הקשבתי...
ונשאר לי רק לשבת לחכות...
ועכשיו אתה יושב כבר עם אחרת
מתלהב ומספר לה סיפורים מהסרטים
והיא? היא מאוהבת...
ולא חושבת...
שהלב שלך בנוי למשחקים
בובה פראית==>זו לא אני
אם אתה שחקן קבוע אז אתה לא בשבילי!!!
מה בסך הכל רציתי שתהייה לעד שלי?!?!?!?!?
וואי איזה יפה..את המצאת?
בטוחה שתצליחי לשכוח אותו..תכירי בנים אחרים ותרגישי יותר טוב
יאא מאמי איזה עצובב אבל מושלם
ונדיר אהבתי יש לך כישרון ענקי
תהיי חזקה בובה ואל תתייאשי הכל יסתדר מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה יפה...הלוואי ותשכחי ממנו!
מאמי אני כל כך מבינה איתך!!!
זה קורה גם לי.....!!!
התאהבתי בילד... ממש עכשיו. ואתמול שניסו לשדך ביננו-הוא בנוי רק לקטע..
הולך עם כל אחת וגרם לי להתאהב בו מעל הראש... 😢
כנסי לאייסי שלי.. נבכה יחד
298387646
ואייי איזה מדהים..
בדיוק מה שקרה לי 😢.. 😊
יאא!!!
איזה יפהה!!! יפה רצחחח!!!!!!!!
האמת גם אני כותבת שייריםם זה מזה מוציא את הכל במיוחד שזה קשור באהבה...
תמשיכי ככה זה ממש יפה!!! 😉
חמודות היא לא המציאה תשיר הזה.. ממש לא!!
זה השיר של אביטל הזמרת!! תרשמו בקאזה
אביטל-בובה פראית
וזה ירד לכןן..
אוהבת תותיי
שירמושלם רצח..
מכירה אותו..
הוא מזה מרגש..
יש לה עוד שיר יפה קוראים לו כל כך לבד תורידוו !!