איזה מהמם זה!!!!
זה מזה מרגש
והסנון כתיבה גם יפה...
טנקס על הסיפור תביאי עוד! 😊
ביוש
שמחה שאהבתן.. 😊
אם אני אמצא עוד אז אני אביא.. 😊
מהמםםםם
אהבתי לאללה
בממיוחד את הסוףף
עוד אחד מהסיפורים המדהימים ועוצרי נשימה שאת מביאה לנו 😉
טנקס 😊
אוהבתתתתתתתתתתת אותך המון מאמי 😛
מואההההההההההההה ענקיתתתתתתתתתת