זה התחיל לפני שנים רבות.. ממש אז שהיינו עוד יחד בגן!
שראיתי אותו הלב דפק חזק כל פעם מחדש...
עברו השנים... ואני רק התאהבתי יותר ויותר..
כולם ידעוו יותר נכון ראו רק הוא עשה את עצמו.
עברו שנתיים ואני עדיין אוהבת אותו אהבה שאי אפשר לתאר כמה היא חזקה!
עד שהחלטתי שאני אותו מ-ש-י-ג-ה!!! 😁
היינו יחד כמה פעמים אבל עוד היינו קטנים כיתה ו' נירא לי.. ונפרדנו כל פעם.
אבל ידעתי שזאת לא אהבה אמיתית מצידו!
בכיתה ז'.. שאני השתנתי והוא כולםםם וכמובן שלטובה...
התקרבנו מאוד מאודדד... הרגשות שלי התעצמוו בגודלן
שראיתי אותוו רעדתייי.... רציתי לברוח אבל מצד שני גם רציתי אותו שליי ליידי מחבק אותי ומנשק אותיי!!!
באמצע כיתה ז' היינו יחד.
היינו אולי שבועיים חברים... עד שהידיד הכי טוב שלי שבעצם החבר הכי טוב שלו היה אצלי למטהה
ישבנו ודיברנווו והוא סיפר לי משהו שהוא לא יכל יותר לשמור..
כמה שהוא היה החבר הכי טוב שלו הוא היה חייב להוציא את זה ובמיוחד לי כי זה יכל לפגוע בי..
אז ישבנו והוא אמר לי.. "קארין אני צריך לספר לך משהו.."
ואמרתי לוו.. "דבר.."
אז הוא אמר לי " אממ... אולי אני לא אמור לספר לך אבל שזה ישאר בנינו.."
ואני כמובן בנלחצתי וראיתי שמשהו לא בסדר זירזתי אותו ואמרתי "נווווו.."
אז הוא אמר לי " זה *** (מעדיפה לא להגיד תשם שלו)"
ככה מרח אותי שעה עד שאמרתי לו "תדבר עכשיו אם לא אני הולכת מפה!!!"
לא יכלתי יותרר הרגשתי חנוקה ידעתי שמשהו נורא הולך לקרות..
ואז הוא אמר את זה.. " שיצאנו יום שישי בערב כל החברה (בנים) אז..."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
המשך יבוא...
תגובות בבקשה!!!
זה סיפור אמיתי לחלוטיןןןן שקרה לי.
אוהבת אותכן בנות.
😍





