אנשים , יש לי שאלה אחת ויחידה .............
למה אהבה זה כואב ??????? למה ??? אני לא מבינה ...
יש את המשפט הזה
"אהבה אמיתית לכאב נולדה"
אני לא הכי מסכימה אם זה
אבל אני כן מסכימה עם המשפט
שהגבול בין אהבה לשינאה מאוד דק
ומזה נובע שהאהבה היא הדבר
הכי מוזר ובלתי מובן ביקום והזה
מפני שהיא יכולה להיות 2 רגשות
סוטרים לגמרי בבאת אחת
כלומר אהבה זה הדבר הכי מאושר
וטוב שיכול לקראת לבן אדם
ותוך כדי הדבר הכי כואב
וחסר רחמים....
כלומר==>אין לזה הסבר!
מאמי לא כל אהבה זה כואב יש ויש
ואם אהבה אחת לא הלכה לך זה לא אומר
שלא תתאהבי יותר או שכל האהבות שלך יהיו ככה
תלחמי על האהבה שלך ואל תאבדי תקווה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לדעתי כל אהבה כואבת... הרי רוב הקשרים שתהיי בהם יגמרו מתישהו וזה יכאב מן הסתם
וגם נישואין... אני חושבת שהמשך השנים ההרגל מחליף את האהבה ופתאום כשאת מבינה את זה... זה גם כואב במובן מסוים