היא נאבקה.. שנים ללא שליטה
היא חיפשה.. את מה שמעולם לא מצאה..
אותך.. אותך..
היא ברחה.. הכל בשבילו..
כך אמרה ונטשה עבורו..
תבין, העולם בידיים שלך הקסם לא ברח ממך
היא עוד אוהבת אותך!!!
היא בכתה.. והוא לא שמע..
הוא לא ראה את כל עולמה..
כאב, צער וייסורים..
עולם של חיים תמימים
מלאים בשקרים!!
אז היא ברחה והכל בשבילו
כך אמרה ונטשה עבורו..
יום יבוא היא עוד תמצא אותך
תאמין לאהבה.. כי הקסם לא ברח
הוא תמיד שם בתוכך ואתה יודע שזאת אהבה..
כי אתה שומע את אותה מנגינה
והצמרמורת שעוברת בך מעלה שתיקה שלא שמעת כמותה..
אל הגלים היא סוחפת מהרוחות היא מתעופפת בין העצים היא לא נראית
מתוך עולם אלים היא מתאהבת לאט לא מיואשת לא מתייאשת האהבה גוברת
לא מתנתקת הקסם לא ברח היא עוד אוהבת אותך..





