מקווה שתענו על זה בהיגיון 😁
קצת התבלבלי שם זה אמור להיות..
מה יותר חשוב בחיים..
1... החבר שאת הכי מאושרת איתו והוא מביא לך הכול
2.. החברות..
3.. ההורים
דוגרי לא יודעת הכול חשוב...
אבל למ של לי יש הכול חוץ מאהבה, חבר אוהב וזה מזה חסר לי חח
שלושתם ביחד הכי חשובים בעולם!!!
הורים-אי אפשר בלי דמות של הורים!!!!!!
חברים- חובה!!!!!!
חבר- בני אדם שמזדקנים ואין להם בן\בת זוג, נהיים משוגעים נפשית. וזה הוכח!
אין לי בחירה אחת כי צריך את שלושת..
קודם כל הורים שהם מעניקים לך את החיים והם המודל שלך לחיקויי
וכמובן שצריך תחברות כי אי אפשר בלי חברה..
וחבר כי קשה להיות בלי אהבה!!
את עומדת באיזשהי סיטואצייה בעייתית או מה?
אני ישמח אם תכתבי לי!
שלי!
לדעתי אבא שלי הוא מעל הכל!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תראי אין פה דבר יותר חשוב מהשני,
ועכשיו אני אסביר לך גם למה
החבר שאת הכי מאושרת איתו והוא מביא לך הכל-וכשתפרדו, עם זה יקרה, אז?!,
חבר זה חשוב,
אבל יש דברים שגם חשובים,
אולי יותר ואולי פחות
החברות-הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו,
אין מה לעשות,
וזה גם חשוב כמו שאר הדברים!!,
באותה מידה!!
ההורים-הם אלה שבעצם בזכותם את חלק מהעולם הזה,
הם אלה שעשו אותך ביום מן הימים,
והם חשובים,
כי הם אלה שעומדים לצידך כשאין לך ת'חבר או כשאת לא מתחברת לאנשים בקלות,
וחסרת חברות
******************************
תחשבי על זה 😉
מפני שאני לא יודעת איך מצטטים.....................
החבר שאת הכי מאושרת איתו והוא מביא לך הכל-וכשתפרדו, עם זה יקרה, אז?!,
חבר זה חשוב,
אבל יש דברים שגם חשובים,
אולי יותר ואולי פחות
החברות-הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו,
אין מה לעשות,
וזה גם חשוב כמו שאר הדברים!!,
באותה מידה!!
ההורים-הם אלה שבעצם בזכותם את חלק מהעולם הזה,
הם אלה שעשו אותך ביום מן הימים,
והם חשובים,
כי הם אלה שעומדים לצידך כשאין לך ת'חבר או כשאת לא מתחברת לאנשים בקלות,
וחסרת חברות
אני עם התגובה הזאתי =]]
בעיקר חשובים לי ההורים שלי והמשפחה והחברות.
חבר זה בא והולך וחברה והורים זה נשאר לתמיד למרות שהעולם הוא אכזר ותמיד מאבדים את הדברים הכי יקרים לנו- מוות.
אוהבת מלא, ניבו'ש 😊
אמ... אני חושבת שאהבה זה הכי חשוב..
אהבה מהורים.. חברים ובן זוג..
אבל אם צריך לבחור אחד.. אז.. הורים..