להילחם עליו אני לא בטוח שכבר תוכלי
למרות שאת אוהבת אותו
כי כמו שאומרים מטעויות לומדים ואסור לחזור עליהם ובדרך כלל אחרי טעות זה כבר מאוחר מידי
אני אומר לך את זה מניסיון אישי שקרה לי שעשיתי כמה טעויות ומזה הצטערתי עליהם ורציתי לחפר עליהם אבל אז זה היה כבר מאוחר מידי





