ולמרות הכל
הגשם ירד הדמעות שלי גם
חשבתי שהקשר בייניו יהיה מושלם
טעיתי ובגדול, אני מודה.. הרסתי הכל
ולמרות שזה קשה והלב עכשיו כואב
ולמרות שזה קשה לחשוב שאתה כבר לא אוהב
ולמרות שהבכי את העיינים שלי צורב
ולמרות הכל..
זה רק עוד מכשול
ואני חזקה
אני יעבור אותו בלי ליפול
ולמרות הכל..
ולמרות האכזבה
עדיין קיימת בתוך תוכי האהבה
אני..
תבין אותי, אני מצטערת
לאט לאט אני פה נשברת
אני רוצה אותך קרוב אליי
אני רוצה אותך שוב בין זרועותיי
אני עדיין אוהבת תבין!
וגם אני כואבת תאמין!
ואני לא רואה את עצמי בלעדייך
אני רוצה לראות את עצמי שוב נושקת לשפתייך
אני אלייך מתגעגעת
ובלעדייך משתגעת..
ועוד פרט אסור שאחסיר ממך
אני באמת! אוהבת אותך
😢 מצד אחד אני שמחה ומרגישה משוחררת
אבל תקופה כמו שהייתה לי איתו קשה לי לשכוח..
QUOTE (Killer-it @ 06/04/2005) 😢 מצד אחד אני שמחה ומרגישה משוחררת
אבל תקופה כמו שהייתה לי איתו קשה לי לשכוח..
מזדהה!
זאת האהבה הראשונה שלך?
סתכלי.. כל אהבה ובמיוחד אם היא הראשונה שלנו לא שוכחים אותה אף פעם..
כל אהבה חורתת משהו בלב שלנו..
יש הבדל בין אהבה ראשונה לאהבת אמת ראשונה..
זאת הייתה אהבת אמת ראשונה!
נתתי לו את כל כולי!
הייתי ממש שלו!
מה אני יכולה לעשות עכשיו..
אם לא אהבת אמת אז זאת לא אהבה..
בת כמה את?
חח בכל אופן זאת ניראת לי פרידה סופית
אני רוצה לחזור אבל אם הוא יבוא ויגיד לי אם אני רוצה לחזור אני אגיד לו שלא
די זאת לא פעם ראשונה..
חח גם אצלינו ככה..
נפרדנו וחזרנו 3 פעמים..
והפעם זה היה סופית..
פעם ראשונה היינו חודש וחצי.
פעם שנייה היינו 4 חודשים.
והפעם האחרונה היינו 9 חודשים..
אבל זה סופית נגמר! 😊
בת כמה את..?
ואצלינו זה חודש נפרדנו.. לפני חודש נפרדנו ועכשיו שוב
גם אנחנו נפרדנו לפני חודש.
אבל סופי.
אני עוד 3 חודשים בת 17..
חחחחח תגידו תודה
לפחות לכן היתה היזדמנות להיות אם מישהו שבאמת אהבתן