פרק 1
ווווווווואי הולכת להיות מסיבה מטורפתתתתתת רק שאמא שלי תסכים לי לצאת ככה חשבתי לעצמי באותו יום
היתארגנתי היתלבשתי היתעפרתי והיתי מושלמת ממש מדהימה
אמא בסופו של דבר נתנה לי ללכת רקדתי נהנתי זה היה בתחילת ז' אחרי שבו' היה לי חבר אדיוט בט'
סתם מפגר ניפרדנו נדב המפגר הזה פשוט יום אחד היפסקתי לדבר איתו
המסיבה היתה פצצה יום ביום ראשון שוב הלכנו לביצפר ואמרו לי שמישהו מט' נידלק אליי יאא איזה כייייף
מי זה אבל?
אחרי כמה ימים גיליתי מי זה יוווו אתן פשוט לא מאמינות איזה חתיך האלירן הזה
אבל אני לא יודעת אם כדי לי מה אני לא יודעת ניראה...
כעבור חודש...
אלירן: כפרה אני בא אלכם למושב
אני: יוו סבבה אז ניפגש?
אלירן: כה ברור
אני: אני מחכה לך...
אלירן: ניראה אותך
אני: ביי
אלירן: ביי כפרה
חיכיתי שהוא יבוא זה ניראה לי זה איזה חמוד הוא ניפגשנו אני חברה שלי חבר שלה והוא אוף חברה שלי וחבר שלה לא היפסיקו להיתמזמז רצינו גם
חחח הוא הישכיב אותי אליו ונישק אותי בפה
וואי איזה חמודדדדדדדד אני לא מאמינה
לא יודעת מה אנחנו עכשיו אבל ניראה לי נהיה יחד
כעבור עוד חודש...
אנחנו כבר חברים חודש ו...
אני:יוווו איזה חמוד הוא ומה קרה את לא יודעת.............. היה מדהים עשינו ביד אחד לשני ענבר(חברה טובה טובה שלי בכתה י'): מה כיאילו ....
אני: כן כן כן איזה כיף זה...
ענבר: לא ניראה לך קצת מוקדם?
אני: לא זה בסדר
ענבר: ומה את תשכבי איתו?
אני: לא! ניראה לך?! אני רק בת 13
ענבר: אני מקווה מאוד...
אני: מה את לא סומכת עלי
ענבר: אני סומכת אבל אני רק רוצה שתשמרי על עצמך
אני: אל תידעגי לי
נכון זה היה מוקדם אבל היה כזה כיף גם פעם אחת אח שלו תפס אותנו ככה איזה פדיחותתתת
חחחח אחרי איזה שבועיים רבנו...
אני: ימפגר אחד אז למה בכלל היתחלתה תקשר?
אלירן: אני יגיד לך את האמת ....... אמרןו לי שאת זונה !! אז היתחלתי את הקשר אבל פישלתי ועכשיו אני היתאהבתי בך!
אני: באמת?
אלירן: כן ימפגרת אני אוהב אותך!!
ועמדנו והיתנשקנו אחרכך ישבתי לו על הרגליים ודיברנו עד שהיגיע האוטובוס שלי והיתי צריכה ללכת
לא יודעת למה אבל רבנו המון והישלמנו המון פחדתיע שהוא יספר ולא ניפרדתי ממנו אבל לא זה לא רק זה!!
גם אהבתי אותו!!! אממ אני חושבת טוב זה לא משנה ככה הימשיך לו עוד חודש וחלף עבר
ענבר: נווו מה היה כול כך דחוף לך לספר לי שזה לא היה יכול להיות באיי סי קיו?
אני: את כבר אמרת את זה..
ענבר: את רצינית?
אני: כן מה ניראה לך?
ענבר: אני לא מאמינה...
לקחתי אותה לשירותים
ענבר: לפחות ניזהרתם?
אני: כן נו הוא גם פוחד הוא שם קונדום
ענבר : את לא נורמלית אני אפילו עדיין בתולה..
אני: נוווו אבל ..
ענבר: מזל טוב לך אני מקווה שאת שומרת על עצמך
אני: נווו תסמכי עלי
וכן ככה זה הימשיך אנחנו כבר מלא זמן יחד רבים וחוזרים ענברת שונאת אותו והוא אותה למרות שהם בחיים לא ניפגשו עכשיו זה גם יותר מסקס זה ירידות וכאלה ומזה כייף לי איתו אבל יש דבר אחד שמתריד אותי...
ענבר אומרת שהוא רוצה אותי כי אני נותנת לו
מה אתן חושבות??





