SADGANIT ו.. DANIELLLLL ..
מה אתן חושבות את עצמכן?? ימכוערות כולכן פוזה ולפי איך שאת מדברת את בדוק שרמוטה אז מי שאיתך זה כי את שרמוטה!! יש הרבה בנות כאלו ואת 2 מהןן!!
אני אמחלת לכן שתתאהבו עד רצח במישהו והוא לא ירצה אתכם ישרמוטות ..
ואם אתן מדברות ככה זה מראה כמה אתן יודעות מה היא אהבה!! בבעע .. גועל נפש!!
אתן לא מתאימות לפורום הזה בכלל .. רוצות אני אביא לך פורום אחר?? יש לי משהו של שרמוטות משהו טוב בשבילכן !!
תיכנסו לפורום ו"חיוך" יעשה את שלו!!
אולי התכוונת שהרגלייים יעשו את שלהם?? ..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ..
את מדביקה להם נשיקה והם רוצים אותך?? מוזר מאוד.. לא את לא שרמוטה!! לא לא מה פתאום!!
וזה בציניות ..
😁 😁





