המשחק הולך ככה אני כותב חלק קטן בוא נגיד 10 שורות.. ומישהו מכם צריך להמשיך מהמתח ולסיים במתח..... לפני שמישהוא כותב הוא צריך לכתוב הודעה :
" אני ממשיך.."
ואז אפשר לדעת שהוא ממשיך ולא איזה 10 יכתבו המשך..
" ישבתי על המחשב והתחלתי להיתכתב באיי סי ובמסינגר .. דיברתי עם הידידה הכי טובה שלי על דברים שקורים לי בלב , פתאום הרגשתי צל עובר מאחורי שהסתובבתי לא אף אחד , התתעלמתי והמשכתי לדבר,
הפעלתי מצלמה והכל, והתחלנו להיתכתב ואני רואה אותה במצלמה והיא אותי,
פתאום היא שואלת אותי מי בבית שלך? ואני עונה לה אף אחד למה? פשוט אני רואה בן אדם עובר...
שאלתי אותה את בטוחה שזה בן אדם, היא אומרת לי כן הוא אפילו התקרב אלייך יותר..
ישר קפץ לי הלב
פתאום התחלתי לשמוע רעעשים בבית, דלתות נפתחתות דלתות נסגרות, גרר איזה פחד , ישר תפתסתי איזה דבר חזק ביד ואמרתי לה שני אוהב אותה ואני הולך לראות מיזה , בנתיים ראיתי שכל האורות בבית מכובכים ממש אור איימים, התרקבתי לכיוון המספק ,הדלקתי תאורות ועמד מולי בן אדם...
תמשיכו
אימלהה הפחדתתת אותי אני כל שניה מסתובבת.. חחחח
טוב אני ממשיכה..
המספק ,הדלקתי תאורות ועמד מולי בן אדם...
אההההההה צרחתי.. מי אתה?????.. מה אתה עושה פה?????...
ההודעות במסנגר לא נגמרו כל רגע שמעתי תצלילים.. ומרחוק ראיתי שזה משני..
הוא גם נבהל.. ראו זאת בעניו..
אני- נו מי אתה תלך מפה..
הואלא דיבר רק גימגם.. הוא לא הצליח להוציא מילה אחת מפיו..
אני- נוו כברר תלךךך אני מתקשר למשטרה..
לקחתי את הטלפון..
הוא רק הביט בי בעניו.. היו לו עניים שחורות. קודרות ורעות.. גבותיו התחברו והיה לו מבט מאיים...
אני- משטרה תבואו מהר..
ואז שלף אולר.... אם לא תנתק את הטלפון אני...
מואהה
תמשיככו חח..
גלושק'ה 😊
חחח אמא טל הצלחת להפחיד אותי!!!!!!!
חחח גם אני כל שניה התלחתי להסתובב .. חיחי ויאלה מי ממשיך?
טל אתה הורג אותי>אפילו בסיפורים שלך יש גררררררררררררררררררררררר
חתול שלי אני אוהבת אותך=]]]]]]]]]]]
ואני לא יכולה להמשיך כי לא בדיוק הבנתי מה כל אחד אמר בממה שגל כתבה.
חחחחח איזה רעיון יאפההה =]]
אהבתי. שמישהו ימשיך אני ייקח על עצמי כבר מתישהו להמשיך =]]
אוהבת, ניבו'ש 😊
גררר אני ימשיך....
אם לא תנתק את הטלפון אני ישחט אותך,
אני התחלתי לברוח ממנו, אך הוא לא הפסיק לרדוף אחרי
כולי פחחדתי כולי הי צמרמורת, תפסתי איזה כד שהיה שם,
ודפקתי לו בראש ,
כל הזכוכית התפוצצה והוא נפל לררצפה מעולף, כולי הייתי המום,
כולי רעדתי מפחד , שנגעתי בידו ראיתי שעדיין יש לו דופק
לא ידעתי עם להזמין ממשטרה , אמבלונסס הורים, הוא פשוט לברוח, החלטתי בסוף
להיתקשר קודם לאמבולנס כי פחדתי שהוא לא יצות ואני יפול בגדול\
הזמנתי אמבולנס לכיוון הבית שלי , והלכתי לכיוון הדלת שהגעתי לדלת היא נתפתחה ולבד זה/זואי היה/הייתה ...
למה התייחסתי😢 חייחחיחי
אבל בלב
הזמנתי אמבולנס לכיוון הבית שלי , והלכתי לכיוון הדלת שהגעתי לדלת היא נתפתחה ולבד זה/זואי היה/הייתה ...שני..
"אופפפקקק" (נדלקתי על השם הזה.. יש פה כבר שם לבן הזה?)שני קראה ורצה אלי..היא חיבקה אותי חזק ..
"שנייי"לחשתי..ליטפתי את שיערה הרך.. "מה את עושה כאן?"
"פחדתי שנישארת פה לבד .. עם האיש הזה שראיתי.. "היא רעדה..
"תודה מתוקה שלי... הוא פה.. הוא מעולף.. דפקתי לו כד זכוכית בראש.."
"אמא'לה.. רק שלא יתעורר.." אמרה לי שני.. מתה מפחד..
"אל תדאגי.. אני שומר עליך..ועוד מעט אמבולנס צריך להגיע.." נתתי לשני
נשיקה קטנה על המצח..
לא עברה שניה ואז שני צרחה וקראה לי .....
יאללה תמשיכו..
ואני לא בטוחה אם כבר יש לשם הזה ("אני") שם.. אם כן אני מצטערת ואני יתקן..
😊
אל תדאגי.. אני שומר עליך..ועוד מעט אמבולנס צריך להגיע.." נתתי לשני
נשיקה קטנה על המצח..
לא עברה שניה ואז שני צרחה וקראה לי
"מה קרה "? שאלתי בבהלה
"הו..הוא...הוא..." אמרה שני והתעלפה.
"שנייי שנייייייי" צרחתי אליה כמו מטורף נערתי אותה אך היא לא ענתה לי. לפתע שמעתי רעשים מוזרים...נשימות כבדות הרמתי את ראשי וראיתי את הפורץ כמטר ממני ומכוון אלי....
חח סתםםםםםםםםםםםםםםםםם שעמם ליייייייייי
קיצר אני פורשת מהאתר הזה לתמיד...
תהנו באתר חברה...
בייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי