מבוגרת בנשמה
פרק 1 - פגשתי את הנסיך שלי
זה היה יום רגיל, עם אותה שמש, אותם שמיים כחולים, אבל בכול זאת נשארה לי אותה הרגשה בלב,
הרגשה שחורה, כודרת, שהכול יהיה מגעיל ורע, ובחיים אני לא יפגוש את הנסיך שלי,
הנסיך על הסוס הלבן, שיקח אותי לממלכה רחוקה, ושם הוא יחיה ויאהב אותי לתמיד,
איזה דמיון מפותח ישלי, לא רק שאני לא יפגוש נסיך שיקח אותי לארמון שלו, אני לא יפגוש גם, בן אדם
נורמלי, כבר חודשיים אני לומדת בבצפר החדש שלי, הכרתי את רוב האנשים פה, אני הכרתי כבר מזמן,
הרבה מהעיר הזו, אבל בכול זאת, את האחד שלי לא מצאתי, ואני כל כך רוצה להיות עם מישו, שיחבק אותי,
ילטף אותי ויפנק אותי ותמיד יהיה לצידי לא יחמוק ולא יעזוב תמיד אני יהיה שלו והוא שלי...
ואז התעוררתי מהחלומות שלי ושמתי לב שאני כבר לבושה עם התיק על הכתפיים ועוד 2 דקות אני יהיה
בבצפר, ופתאום ראיתי בחור אחד יושב על גדר בית הספר, הוא היה כל כך יפה, היו לו עיניים ירוקות, שיער שטני פרוע, חיוך ממזרי, גוף כמו אצל דוגמן, ביכלל ניראה לי הוא היה דוגמן, באותו יום הייתי נראית טוב, כי אחרי השינוי שלי אין יום שאני יוצאת מהבית במראה לא טוב ולא מסודר,
לבשתי ד'נס של קרוקר, חולצה של דיזל השיער שלי הגיע עד הב היה לי שיער ארוך וחלק בצבע חום כזה עם פסים, היה לי עיניים ירוקות כהות, שפתיים מלאות ממקצת, אפשר להגיד שהייתי ילדה די יפה,
המשכתי לעבור, ולא יכולתי להסתכל לכיוון אחר רק אליו, הוא כמובן שם לב לזה, בחן אותי, וקרץ לי, ואז סימן לי לבוא, אז נזכרתי שיש עוד 5 דקות צלצול, ואני צריכה להכינס לכיתה אז מה לפספס פגישה עם בחור חיי או לרוץ לכיתה מסכנה?, כמובן שהלכתי אליו ואז גילתי שקוראים לו...אושר.
המשך יבוא 😊





